sto nagrade
Aktualno

STO tri mednarodne medijske nagrade

Na mednarodnem festivalu World Media v Hamburgu so tri zlate nagrade podelili Slovenski turistični organizaciji (STO). Med nagrajenimi projekti je tudi kampanja za promocijo Slovenije v času kolesarske dirke po Franciji.

Na festivalu v Hamburgu, kjer nagrajujejo odličnost v televizijski, filmski, spletni in tiskani produkciji v mednarodnem merilu, so med 156 prijavljenimi deli v kategoriji Tourism & Travel Media Awards zlate nagrade podelili trem projektom STO. Prvi je  tiskani vodniku po Sloveniji oziroma osrednje gradivo  s katerim se Slovenija predstavlja na dogodkih po svetu. Drugi je kampanja za promocijo Slovenije v času kolesarske dirke po Franciji, kjer je sodeloval tudi Tadej Pogačar. Kot zanimivost naj dodamo, da je projekt prejel zlato nagrado na regijskem digitalnem tekmovanju SoMoBorac 2023 in srebrno na regijskem oglaševalskem tekmovanju BalCannes 2023. Tretji nagrajeni projekt je izobraževalna spletna platforma  Feel sLOVEni@ Online Training, kjer lahko tuji organizatorji tekmovanj virtualno odkrivajo Slovenijo.

»Veseli me, da strokovne komisije na uglednih mednarodnih festivalih prepoznavajo odličnost in inovativnost naših komunikacij. Z nagradami, ki potrjujejo vrhunsko delo sodelavcev na STO, Sloveniji in slovenskemu turizmu zagotavljamo želeno pozornost in ugled v tuji strokovni javnosti in medijih. V naši komunikaciji se trudimo sistematično in na vsakem koraku odražati vrednote znamke I feel Slovenia, kot so usmerjenost v trajnost, butičnost, inovativnost ter srčnost, hkrati pa slediti najnovejšim trendom ter jih aktivno soustvarjati,« je povedala mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji