STO
Aktualno

STO poziva k dopustovanju doma

V času, ko se vsi sprašujemo, kako bo z letošnjim dopustom, je Slovenska turistična organizacija (STO) predstavila vseslovensko motivacijsko akcijo »Zdaj je čas. Moja Slovenija.« Z njo vabijo h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji.

Zaradi posledic koronavirusa in postopnega sproščanja ukrepov držav za zajezitev virusa pri STO pričakujejo, da bodo Slovenci vsaj sprva več potovali po Sloveniji ali do bližnjih destinacij. Na to kažejo njihove izkušnje iz obdobij po prejšnjih krizah, negotovost počitnic v nekaterih državah, omejitev potovanj v druge države (predvsem bolj oddaljene) ter dejstvo, da bo za ponovno vzpostavitev celovitega delovanja potovalnega sveta, kot smo mu bili priča pred krizo, potreben določen čas. »Pričakujemo tudi težje gospodarske posledice, kot smo jim bili priča pri dosedanjih krizah, kar bo vplivalo tudi na kupno moč gospodinjstev in njihovo potrošnjo. Zato je pričakovati, da bodo turisti po odpravi omejitev in vsaj v obdobju do popolne zajezitve virusa, potovali v bližnje destinacije, ki jim bodo dajali prednost tudi zaradi varnosti,« pravijo.

Nagovor s promocijskim videom

V okviru akcije so v sodelovanju s svetovno znanim fotografom Cirilom Jazbecem pripravili promocijski video in oblikovali komunikacijsko platformo, akcijo pa so predstavili na posebni strani portala slovenia.info. »STO tudi zbira in objavlja posebno ponudbo destinacij in turističnih ponudnikov za kampanjo, koordinira aktivnosti z njenimi ambasadorji, objavlja na družbenih omrežjih Feel Slovenia, pridobiva nagrade, skrbi za pojavnost akcije v medijih, za pripravo in posredovanje novičnikov na bazo slovenskih naslovnikov, predvsem pa vključuje vse relevantne slovenske partnerske organizacije s področja turizma ter vodilne destinacije,« so povedali za MM. Oglaševalske aktivnosti za spodbujanje Slovencev k oddihu doma z uporabo pozivnega stavka »Zdaj je čas. Moja Slovenija.« in ključnika #mojaslovenija bodo izvajale slovenske turistične destinacije in turistična podjetja, tudi iz naslova sredstev, ki so jim na voljo v okviru razpisov STO za podporo oglaševalskih aktivnosti turističnih destinacij in podjetij na slovenskem trgu.

Pomagali bodo tudi ambasadorji

K sodelovanju pri akciji so povabili tudi ambasadorje, ki so prepoznavni obrazi iz različnih koncev Slovenije. »Preko vodilnih destinacij in produktnih združenj smo jih povabili, da posnamejo kratke videoizjave, s katerimi nagovarjajo k počitnikovanju v Sloveniji. Poleg tega pa predstavljamo tudi »Obraze slovenskega turizma« – ljudi, ki na operativni ravni zagotavljajo turistična doživetja oziroma slovensko turistično ponudbo. Tudi oni nagovarjajo preko kratke videoizjave in »zastavijo« svoje ime kot zagotovilo za visoko kakovost slovenske turistične ponudbe, z lastno izkušnjo, pogledom,« pravi Lucija Jager, projektna vodja, ki pri STO skrbi za komuniciranje s poslovnimi javnostmi.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji