knjiga
Aktualno

Steven Van Belleghem izdal novo, odlično knjigo

Gre za njegovo že šesto knjigo, ki jo je naslovil »Neizbrušeni diamant« (»A Diamond in the Rough«). Knjiga je namenjena razvoju skrbi za kupce, kar je Van Belleghemova priljubljena tematika.

V knjigi na 275 straneh poljudno predstavi na desetine sodobnih primerov podjetij, ki (boljše ali slabše) upravljajo odnose s kupci. »Večina šefov podjetij je prepričanih, da prav njihovo podjetje zgledno skrbi za uporabnike in postavljajo stranke v središče svojega delovanja. Takšnih je kar 80 odstotkov anketiranih ponudnikov, medtem ko se po drugi strani z njimi strinja le 8 odstotkov kupcev. Od kod in zakaj prihaja do tako velikih razlik?« se sprašuje Steven Van Belleghem in ugotavlja, da je večina podjetij kljub dobrim izdelkom in storitvam na področju upravljanja s kupci povprečnih. So »diamanti«, a grobi, surovi in neizbrušeni in do popolnosti jim manjka veliko.

Stanje se je v postkovidnem času (primeri v knjigi so resnično aktualni) še poslabšalo. Povsod po svetu, pa tudi pri nas, o čemer se lahko sami dnevno prepričamo. Avtor v knjigi išče vzroke za težave in opozori, da do napak velikokrat prihaja zaradi pritiskov deležnikov in posledično vodij na zaposlene.

Knjiga je priročnik »iz prve roke«, ki je nastal na podlagi 20-letnega teoretičnega in praktičnega ukvarjanja s primeri dobrih praks na področju odnosov s kupci. Na desetine primerov in idej lahko takoj implementirate tudi v Sloveniji.

Kratko osebno predstavitev knjige si lahko ogledate na tej povezavi:

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji