Startup Marketing se je preimenoval v Engagency
V digitalno marketinški agenciji Engagency so naznanili prenovo podobe in zamenjavo nekdanjega imena Startup Marketing. Novo ime je skovanka angleških besed engagement in agency, saj je njeno glavno vodilo vključenost uporabnikov.
Črt Piksi/arhiv MM
Kot pravi Jure Doler, ustanovitelj agencije, je »Engagency partner naslednje generacije, ki ga podjetja potrebujejo že danes, če želijo, da bo njihova prisotnost v digitalnem svetu v koraku z najnovejšimi trendi ter se bodo sposobna učinkovito prilagajati današnjim potrebam in navadam uporabnika«.
Po njegovih besedah so s širjenjem in prilagajanjem nabora svojih storitev v koraku s trendi, kar dokazujejo s snovanjem digitalnih elementov, kot so igre na različnih (igralnih) platformah, klepetalni roboti, interaktivne aplikacije, AR-filtri in gifi za Instagram.
V agenciji so doslej sodelovali pri številnih dolgoročnejših ali krajših »pop up« aktivacijah in projektih za različne organizacije in podjetja ter njihove blagovne znamke. Med njimi so Vita Življenjska, Pro Plus (Okusno.je), Zavarovalnica Sava, Alpsko, Continental, Pivovarna Laško, Toyota, Mestna občina Ljubljana, Odbojkarska zveza Slovenija in drugi.
Po besedah Jureta Dolerja je vključenost uporabnikov na digitalnih medijih glavno vodilo agencije pri snovanju kampanj, ki poskrbijo, da uporabniki kljub vedno večjemu (digitalnemu) hrupu znamki posvetijo več pozornosti.