engage
Aktualno

Startup Marketing se je preimenoval v Engagency

V digitalno marketinški agenciji Engagency so naznanili prenovo podobe in zamenjavo nekdanjega imena Startup Marketing. Novo ime je skovanka angleških besed engagement in agency, saj je njeno glavno vodilo vključenost uporabnikov.

Kot pravi Jure Doler, ustanovitelj agencije, je »Engagency partner naslednje generacije, ki ga podjetja potrebujejo že danes, če želijo, da bo njihova prisotnost v digitalnem svetu v koraku z najnovejšimi trendi ter se bodo sposobna učinkovito prilagajati današnjim potrebam in navadam uporabnika«.

Po njegovih besedah so s širjenjem in prilagajanjem nabora svojih storitev v koraku s trendi, kar dokazujejo s snovanjem digitalnih elementov, kot so igre na različnih (igralnih) platformah, klepetalni roboti, interaktivne aplikacije, AR-filtri in gifi za Instagram.

V agenciji so doslej sodelovali pri številnih dolgoročnejših ali krajših »pop up« aktivacijah in projektih za različne organizacije in podjetja ter njihove blagovne znamke. Med njimi so Vita Življenjska, Pro Plus (Okusno.je), Zavarovalnica Sava, Alpsko, Continental, Pivovarna Laško, Toyota, Mestna občina Ljubljana, Odbojkarska zveza Slovenija in drugi.

jure

Po besedah Jureta Dolerja je vključenost uporabnikov na digitalnih medijih glavno vodilo agencije pri snovanju kampanj, ki poskrbijo, da uporabniki kljub vedno večjemu (digitalnemu) hrupu znamki posvetijo več pozornosti.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji