ita
Aktualno

Starbucks osvaja Italijane z oljčnim oljem

Ameriški kavni velikan se že od samega odprtja svojih kavarn v Italiji leta 2018 sooča z bojkotom. Po novem Italijane poskušajo prepričati s tradicionalnim oljčnim oljem s Sicilije. Jim bo uspelo?

Starbucks želi pridobiti pozornost italijanskih potrošnikov z novo linijo kav Oleato, ki vsebuje esenco oljčnega olja Partanna s Sicilije. Pri naših zahodnih sosedih je Starbucks v okoli dvajsetih poslovalnicah predstavil novo linijo, ki jo opisuje kot »nov revolucionarni ritual pitja kave«.

n

Howard Schultz, izvršni direktor Starbucksa, je kavo z oljčnim oljem opisal kot nepričakovano, žametno in masleno. »Ne spomnim se trenutka, v katerem bi bil v zadnjih 40 letih bolj navdušen, kot sem danes. Nova linija kave dokazuje Starbucksove zmogljivosti, ponos, kakovost, strast in dediščino,« je dodal.

Veriga bo uvedla linijo izdelkov Oleato tudi na drugih trgih, spomladi v ZDA, pozneje pa še na Otoku, Japonskem in Bližjem vzhodu.

Spomnimo, ameriškim znamkam se ni lahko prebiti na italijanski trg. Avgusta 2022 je Italijo po sedmih letih truda zapustila veriga picerij Domino's, ki na drugi strani oceana velja za eno od najpomembnejših svoje vrste.

nn

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji