citroen
Aktualno

Srečni dnevi v Citroënu

Proizvajalec avtomobilov Citroën je ob predstavitvi vozila Citroën C4, ki bo na voljo tudi v električni različici, predstavil novo oglaševalsko akcijo, s katero so obeležili nov mejnik v svoji več kot stoletni zgodovini.

Citroën je limuzine začel izdelovati leta 1928 in pravijo, da je vse od takrat njihova želja, da bi bila vožnja čim bolj prijetna in udobna. Obljubljajo, da bo takšna tudi v novem Citroënu ë-C4, s katerim tudi ta znamka stopa na pot električnih vozil. Oglaševalsko akcijo ob tej priložnosti je zanje zasnovala agencija Traction iz San Francisca (del skupine BETC), v njej pa so v ospredje postavili pesem »Happy Day« ter izpostavili nekaj starejših modelov limuzin Citroën. Oglas so premierno predvajali na družbenih omrežjih, del oglaševalske akcije pa je tudi oglas »Oh La La!«, za katerega pravijo, da nas skozi zgodovino znamke popelje na bolj osebni in čustveni ravni. 

citroen

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji