Srečni dnevi v Citroënu
Proizvajalec avtomobilov Citroën je ob predstavitvi vozila Citroën C4, ki bo na voljo tudi v električni različici, predstavil novo oglaševalsko akcijo, s katero so obeležili nov mejnik v svoji več kot stoletni zgodovini.
Citroën je limuzine začel izdelovati leta 1928 in pravijo, da je vse od takrat njihova želja, da bi bila vožnja čim bolj prijetna in udobna. Obljubljajo, da bo takšna tudi v novem Citroënu ë-C4, s katerim tudi ta znamka stopa na pot električnih vozil. Oglaševalsko akcijo ob tej priložnosti je zanje zasnovala agencija Traction iz San Francisca (del skupine BETC), v njej pa so v ospredje postavili pesem »Happy Day« ter izpostavili nekaj starejših modelov limuzin Citroën. Oglas so premierno predvajali na družbenih omrežjih, del oglaševalske akcije pa je tudi oglas »Oh La La!«, za katerega pravijo, da nas skozi zgodovino znamke popelje na bolj osebni in čustveni ravni.