spotify
Aktualno

Spotify z novim velikim prevzemom na področju podkastov

Švedska platforma za pretočne vsebine Spotify je za 200 milijonov kupila podkastersko tehnologijo Megaphone.

Megaphone nima lastnih oddaj, temveč  predvsem s tehnološkega vidika podjetjem pomaga pri produkciji, oglaševanju, unovčevanju in analitiki podkastov. Velik dejavnik prevzema je nedavna predstavitev Spotifyjeve oglaševalske tehnologije Streaming Ad Insertion (SAI), s katero namerava tehnološki velikan narediti korak naprej pri unovčevanju zvočnih vsebin. Ta s prevzemom Megaphona združuje oglaševanje na podkastih s tehnologijo natančnega ciljanja. Po novem si Spotify  lasti celoten podkasterski ekosistem: mrežo ekskluzivnih oddaj/podkastov, predvajalnik, programsko opremo za ustvarjanje oglasov, gostiteljsko podjetje in lastno oglaševalsko ekipo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji