Sporto
Aktualno

SPORTO 2019: Petrolovemu »Zmagovalnemu servisu« kar dve nagradi

Na konferenci SPORTO, ki še jutri poteka v Portorožu, so na večerni prireditvi podelili nagrade najboljšim projektom s področja sponzorstev in športnega marketinga ter razglasili najboljše športne znamke.

Sedemčlanska mednarodna strokovna žirija, ki jo je vodil Andy Westlake, predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA), je v kategoriji najboljše športno sponzorstvo nagradila Petrolov projekt »Zmagovalni servis«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101, nosilec pravic pa je Odbojkarska zveza Slovenije. S tem se je uvrstil tudi na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«, prejel pa je tudi nagrado za najboljše digitalno komuniciranje.

Za najboljši športni dogodek je žirija izbrala evropsko prvenstvo v odbojki EuroVolley 2019 Odbojkarske zveze Slovenije, v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov pa je zmagal projekt »Tribune bojo pune!« NK Maribor.

Posebno nagrado žirije pa je prejel projekt »Jeklena volja« sponzorja Skupine Sij.

Najboljše znamke med športniki

Tako kot lani si je nagrado SPORTO Brands med slovenskimi športniki prislužil košarkarski as Luka Dončić, med športnicami alpska smučarka Ilka Štuhec in med športnimi klubi NK Maribor.

Tudi na Hrvaškem  se vrstni red najboljših športnih znamk od lani ni spremenil: med športniki je ponovno slavil nogometaš Luka Modrić, med športnicami atletinja Sandra Perković, med klubi pa GNK Dinamo Zagreb. Niti v Srbiji vrstni red zmagovalcev ni presenetljiv: med športniki je to prvi tenisač sveta Novak Đoković, med športnicami atletinja Ivana Španović in med klubi FK Crvena zvezda.

Organizatorji konference SPORTO so poleg tega podelili še častno nagrado športni legendi, ki jo je prejel Miroslav Cerar.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji