sportina shoppster
Aktualno

Sportina Group postaja strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda in najbolj znane svetovne blagovne znamke, ki jih zastopa Sportina Group, so odslej na voljo tudi na platformi Shoppster.

Sportina Group, največje modno podjetje v jugovzhodni Evropi, ter največja integrirana spletna in televizijska trgovina Shoppster, sta sklenila strateško partnerstvo, kar pomeni, da bodo Slovenkam in Slovencem ekskluzivne svetovne blagovne znamke na voljo samo na Shoppster.com. Sportina Group v Shoppster prinaša svetovno znane modne znamke, kot so Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack&Jones. Partnerstvo obeh podjetij odpira novo poglavje v spletni ponudbi vrhunske mode, ki bo v prihodnosti postala dostopnejša vsem potencialnim kupcem.

Ustvarjanje največje regionalne modne skupnosti

Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob partnerstvu s Shoppsterjem, ki je del United Group, izrazila zadovoljstvo, da bo sodelovanje dodatno okrepilo obe podjetji in presenetilo vse stranke: »Sportina Group ima več kot 30 let tradicije združevanja svetovnih blagovnih znamk z lokalnimi kupci. Zelo sem vesela, da sta nas Shoppster in United Group prepoznala in izbrala za partnerja v tej ambiciozni pobudi za ustvarjanje največje regionalne modne skupnosti. Nisem si mogla predstavljati boljšega komplementarnega partnerstva od tega, ki bo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji ter tako ustvarilo dodano vrednost in izpolnilo želje vseh naših novih in obstoječih kupcev.« 

Ljiljana Ahmetović, regionalna direktorica Shoppsterja, pa je poudarila, da Shoppster danes ponuja edinstveno nakupovalno izkušnjo in najsodobnejši model spletnega nakupovanja, ki ne izstopa samo v regiji, ampak se lahko postavi ob bok svetovnim platformam za e-poslovanje. »Moda je ena od najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja, zato smo izjemno ponosni na novo partnerstvo. Verjamemo, da kolegi iz Sportine v celoti delijo naše vrednote in ambicije, zato bo sodelovanje vplivalo na to, da bomo postavili temelje novim standardom spletne prodaje v tem delu sveta.« 

Sportina Group in Shoppster verjameta, da bo njuno partnerstvo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji. »Korist pa bo največja predvsem za kupca, ki bo lahko na preprost in hiter način dostopal do najsodobnejše in najkakovostnejše garderobe, v najkrajšem možnem roku, brez odhoda v trgovino,« pravijo.

 

481

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

pesek
31. 07. 2021

Filipa Peska je pot od prodajalca in »glasnega« mladeniča na družbenih omrežjih zanesla v…

bla
24. 07. 2021

Renata in Sandi Novak, partnerja tako zasebno kot tudi poslovno, sta se po letih…

bla
23. 07. 2021

Mlada mariborska podjetnica Iva Rat je pred štirimi leti za božične praznike prijateljem…

Menim, da je naš trg ves svet. Povsod so posamezniki, ki jih je potrebno opomniti na to, kako čudoviti so. Da se sprejmejo v raznolikosti, ki nam je…

Naši avtorji