sportina shoppster
Aktualno

Sportina Group postaja strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda in najbolj znane svetovne blagovne znamke, ki jih zastopa Sportina Group, so odslej na voljo tudi na platformi Shoppster.

Sportina Group, največje modno podjetje v jugovzhodni Evropi, ter največja integrirana spletna in televizijska trgovina Shoppster, sta sklenila strateško partnerstvo, kar pomeni, da bodo Slovenkam in Slovencem ekskluzivne svetovne blagovne znamke na voljo samo na Shoppster.com. Sportina Group v Shoppster prinaša svetovno znane modne znamke, kot so Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack&Jones. Partnerstvo obeh podjetij odpira novo poglavje v spletni ponudbi vrhunske mode, ki bo v prihodnosti postala dostopnejša vsem potencialnim kupcem.

Ustvarjanje največje regionalne modne skupnosti

Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob partnerstvu s Shoppsterjem, ki je del United Group, izrazila zadovoljstvo, da bo sodelovanje dodatno okrepilo obe podjetji in presenetilo vse stranke: »Sportina Group ima več kot 30 let tradicije združevanja svetovnih blagovnih znamk z lokalnimi kupci. Zelo sem vesela, da sta nas Shoppster in United Group prepoznala in izbrala za partnerja v tej ambiciozni pobudi za ustvarjanje največje regionalne modne skupnosti. Nisem si mogla predstavljati boljšega komplementarnega partnerstva od tega, ki bo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji ter tako ustvarilo dodano vrednost in izpolnilo želje vseh naših novih in obstoječih kupcev.« 

Ljiljana Ahmetović, regionalna direktorica Shoppsterja, pa je poudarila, da Shoppster danes ponuja edinstveno nakupovalno izkušnjo in najsodobnejši model spletnega nakupovanja, ki ne izstopa samo v regiji, ampak se lahko postavi ob bok svetovnim platformam za e-poslovanje. »Moda je ena od najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja, zato smo izjemno ponosni na novo partnerstvo. Verjamemo, da kolegi iz Sportine v celoti delijo naše vrednote in ambicije, zato bo sodelovanje vplivalo na to, da bomo postavili temelje novim standardom spletne prodaje v tem delu sveta.« 

Sportina Group in Shoppster verjameta, da bo njuno partnerstvo pospešilo digitalno preobrazbo v modni industriji po vsej regiji. »Korist pa bo največja predvsem za kupca, ki bo lahko na preprost in hiter način dostopal do najsodobnejše in najkakovostnejše garderobe, v najkrajšem možnem roku, brez odhoda v trgovino,« pravijo.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji