Spletnik v novi podobi
Podjetje Spletnik v september vstopa s prenovljeno spletno stranjo in novo celostno grafično podobo. A kot poudarjajo, gre le za del letošnjih sprememb v podjetju, ki stremi k popolni preobrazbi.
Kot pravijo v Spletniku je 2020, leto spletnega preobrata, tudi njih prisililo k reevalvaciji svoje misije, vizije in vrednot. Kot navajajo na novi spletni strani, je njihova misija s poenostavljanjem in paketizacijo spletnih konceptov pospešiti posvajanje spletnega poslovanja v slovenskih podjetjih.
Že od nekdaj je vodilo podjetja Spletnik sicer bilo postati »one stop shop« za vse digitalne potrebe podjetij in zdaj še bolj kot kadarkoli prej zasledujejo cilj postati »velesila spletnega poslovanja« oziroma »online business powerhouse«. Pri doseganju le-tega stavijo na visoko usposobljen kader. Torej strokovnjake na svojih področjih, ki pa znajo tudi prisluhniti dilemam trga in se nanje prilagoditi.
»Letos smo si dokazali, da smo res vrhunski v izboljšavi procesov in da znamo poslušati naročnike in trg. Pandemija je pošteno razburkala naše vode, ampak smo splavali na gladino močnejši in boljši. Naredili smo že ogromno, ogromno pa nas tudi še čaka,« je povedal Srđan Mahmutović, direktor in ustanovitelj Spletnika.
Prenova spletne strani in nov logotip pa za Spletnik nista samo rutinska posodobitev, temveč simbolizira pomembne aktivnosti, ki so bile v letu 2020 izvedene tako načrtno, kot tudi nenačrtno:
● Pospešeno širjenje ter izobraževanje kadra (odprta delovna mesta lahko preverite na
● Izboljševanje internih procesov izvajanja storitev in investicije v naprednejša orodja
● Paketizacija storitev glede na želje in potrebe trga
● Spremembe in izboljšave na področju account managementa v skladu s potrebami
naročnikov
● Še večji poudarek na izobraževanje bralcev in naročnikov s pomočjo ustvarjanja kvalitetnih in informativnih vsebin
● Večja usmeritev v e-commerce ter specializacija kadra za e-commerce storitve
Sprememba vizualne podobe podjetja Spletnik je sicer precej velika, a so obdržali svoje zaščitne barve in stilsko mantro, ki je čista in pregledna. Posodobljen logo simbolizira proces povezovanja na spletu, ki odpira nove poslovne priložnosti. Spletnik želi na svoji spletni strani uporabnikom ponuditi vse informacije, ki jih iščejo, na kar se da enostaven in razumljiv način. Seveda je vsaka večja sprememba vedno zgolj izhodiščna točka, zato v nadaljevanju zahteva ogromno testiranja, zbiranja uporabniških podatkov in posledično tudi prilagoditev. »Veselimo se septembra, ko bomo tako spletno stran, kot tudi celotno našo spletno podobo, res izpilli in vstopili v četrti kvartal močnejši kot kadarkoli,« pravi vodja projekta prenove spletne strani.