spletnik
Aktualno

Spletnik akademija: Nova platforma za samostojno učenje digitalnega marketinga

V digitalni agenciji Spletnik so predstavili nov produkt. To je platforma Spletnik Akademija, ki omogoča izobraževanje o digitalnem marketingu v slovenskem jeziku. Bralce MM-a čakajo posebne ugodnosti.

Na Spletnik Akademiji bodo redno objavljali in dodajali nove vsebine, kot so video tečaji, priročniki, zapisi za blog in nasveti za popolnoma samostojno izvajanje vseh vidikov digitalnega marketinga. »Medtem ko se digitalna pismenost Slovencev izboljšuje iz leta v leto, ostaja dejstvo, da digitalnega marketinga marsikatero podjetje še ne razume v celoti ali sploh. S Spletnik Akademijo želimo to spremeniti, deliti svoje izkušnje ter znanje, pridobljeno na podlagi dolgoletnih izkušenj in dela z najrazličnejšimi slovenskimi naročniki,« ugotavljajo v Spletniku.

Kaj je Spletnik Akademija?

Spletnik Akademija je spletna učna platforma za učenje digitalnega marketinga za doseganje osebnih in poklicnih ciljev.

Udeleženci Spletnik akademije imajo dostop do:

  • videoteke tečajev, ki jih vodijo strokovnjaki podjetja Spletnik;

  • e-priročnikov za lažje razumevanje posameznih področij digitalnega marketinga;

  • člankov s praktičnimi razlagami, nasveti in priporočili, ki dopolnjujejo teorijo iz video tečajev in e-priročnikov.

Po vsakem uspešno opravljenem videotečaju član prejme tudi Certifikat Spletnik Akademije, katerega lahko uporabi za:

  • napredovanje na delovnem mestu, če je njihova trenutna ali želena pozicija vezana na marketing podjetja;

  • lažjo zaposlitev v službah, povezanih z marketingom - t. i. »social proof« na profesionalnih platformah, kot je Linkedin.

Pridobljeno znanje bodo lahko udeleženci, ki sami skrbijo za marketing svojega podjetja, uporabili za lažje, hitrejše in bolj učinkovito izvajanje obstoječih procesov.

Prvo izobraževanje na Spletnik Akademiji je začetni tečaj optimizacije spletnih strani

V več kot uro in pol dolgem videotečaju lahko udeleženci sproti samostojno izvajajo optimizacijo spletne strani ali trgovine. Na preprost in razumljiv način so razloženi osnovni, a hkrati zelo pomembni koraki optimizacije spletnih strani ali trgovin. Spletnik s svojimi tedenskimi blogovskimi zapisi že zdaj velja za »trendsetterja« na področju izobraževanja o digitalnem marketingu, s Spletnik Akademijo pa želi ta status dvigniti še nekaj stopničk višje in deliti praktično znanje o digitalnem marketingu.

Komu je namenjena Spletnik Akademija?

V Spletniku napovedujejo, da bo Akademija bo v prihodnjih tednih, mesecih in letih postajala čedalje bogatejša zakladnica znanja o spletnem marketingu. Namenjena je vsem, ki se želijo spoznati z digitalnim marketingom, nagraditi svoje obstoječe znanje, raziskati nove veščine ter izboljšati svoje poklicne možnosti.

Ni pa akademija namenjena le posameznikom, temveč cilja tudi na podjetja, ki želijo možnost učenja o aktualnih marketinških potezah ponuditi svojim zaposlenim in tako svojo spletno prisotnost »vzeti v svoje roke«.

V Spletniku želijo, da se pomembnosti spletnega nastopa podjetja zavedajo vsi posamezniki in podjetniki, ne glede na dejavnost, v kateri delujejo. Cena začetnega tečaja optimizacije je 49,90 evra. Vključuje več kot 90 minut videovsebin v slovenskem jeziku, prenos tabele za izbiro ključnih besed in spremljanje mesečnega napredka, PDF-priročnik z vsebino celotnega tečaja ter certifikat o uspešno opravljenem tečaju.

Za bralce Marketing magazina je dostop popolnoma brezplačen s kodo MARKMAG100 (vpišite na koraku nakupa Začetnega tečaja optimizacije).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji