bla
Aktualno

Spar Slovenija z vlogi v ospredje postavil dobavitelje

Spar v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavlja serijo vlogov »Kdo smo mi«, v katerih prikazujejo sodelovanje Spara ter slovenskih pridelovalcev in predelovalcev.

Serija vlogov je del širše komunikacijske kampanje »To smo mi«, v kateri trgovec poudarja svojo vlogo povezovalca med izdelki slovenskih dobaviteljev in kupci, ki se vedno bolj zavedajo pomena lokalne samooskrbe in trajnostnih oblik pridelave živil. Kot poudarjajo v Sparu, z vlogi gledalcem predstavljajo dobavitelje, ki »pri svojem delu presegajo običajne okvirje«.

»V vlogih so predstavljeni dobavitelji, ki želijo ustvarjati boljši jutri zase, za svoje okolje in za potrošnike svojih izdelkov. Sodobni kupci smo namreč precej odtujeni od pridelave hrane, z vlogi 'Kdo smo mi' pa želi SPAR dati glas ravno tistim ljudem, ki stojijo za vrhunskimi domačimi izdelki,« pojasnjujejo.

Glavni obraz serije do zdaj štirih posnetih epizod je – poleg dobaviteljev, seveda – voditelj David Urankar, ki spoznava številne pridelovalce in predelovalce, v zaključku vsakega vloga pa se preizkusi tudi v posebnem izzivu. Tako se na primer na obisku v pivovarni Green Gold z eno od zaposlenih pomeri v pakiranju piva (in izgubi), na eko kmetiji pa se preizkusi v etiketiranju embalaž.

V Sparu pravijo, da so z odzivi po prvih štirih epizodah zelo zadovoljni. »Dobavitelji so navdušeni, vloge pa so dobro sprejeli tudi gledalci, zato bomo s tovrstnimi projekti še nadaljevali,« sklenejo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji