deb
Aktualno

SOZ v debati o tem, kje so meje kreativne svobode

V petek, 18. junija 2021, bo s prvim pogovorom v okviru novega sklopa SOZ debata zaključena pomladna sezona dogodkov za člane SOZ.

Dogodek, ki ga pripravljajo v sodelovanju z Marketing magazinom, so poimenovali »Kje so meje kreativne svobode?«, osredotočil pa se bo na trajnostni razvoj v luči kreativnosti.

Družbena odgovornost in trajnostni razvoj sta postala mantra vsakega sodobnega oglaševalca, ki si želi v informacijsko prenasičeni krajini pridobiti pozornost potrošnikov. Ti postajajo vse bolj ozaveščeni, ko gre za ohranjanje planeta za nas in naše zanamce, zato v vse večji meri prisegajo in zaupajo tistim blagovnim znamkam, ki jim na vsakem koraku sporočajo, da bodo naredile vse, kar je v njihovi moči, da zmanjšajo svoj okoljski odtis. Oglaševanje lahko in pomembno vpliva na vrednote v družbi. Od tega, da se na primer pri kreativni zasnovi upošteva načelo različnosti in vključenosti pri naboru upodobljenih oseb, do tega, da so trajnostne zaveze blagovne znamke vidne tudi v komunikaciji. Kako lahko torej podjetja in oglaševalske agencije prilagodijo proces nastajanja tržnokomunikacijskih aktivnosti, da bodo te imele čim manjši vpliv na okolje? Kako naj sledijo načelu različnosti in vključenosti, da bodo v njihovih oglasih enakovredno zastopane raznolike skupine ljudi? Ali jih prizadevanja v smeri trajnostnega razvoja omejujejo pri njihovi kreativni svobodi – ali pa je prav nasprotno, in trajnostni razvoj še spodbuja njihovo domišljijo in poraja drugačne načine razmišljanja? Kako naj se kreativci izognejo pasti zelenega zavajanja – ali je njihova odgovornost opozarjati naročnike, naj bodo njihova trajnostna prizadevanja resnično pristna, ali pa je odgovornost že na strani naročnika, ko agenciji podaja kreativni brif?

O tem in drugih izzivih, ki jih težnja k trajnostnemu razvoju postavlja pred marketinške oddelke in njihove kreativne agencije, kot tudi o primerih dobre in slabe prakse se bodo na SOZ debati pogovarjali predstavnika kreativne stroke Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in samostojna grafična oblikovalka Katja Gaspari Leben ter predstavnica naročnika Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v  NLB, pogovor pa bo povezovala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.

Digitalni dogodek bo potekal v obliki prenosa iz prostorov Triglav Lab na platformi Zoom. Prijave sprejemajo še danes.

 

480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

Naši avtorji