SOZ v debati o tem, kje so meje kreativne svobode
V petek, 18. junija 2021, bo s prvim pogovorom v okviru novega sklopa SOZ debata zaključena pomladna sezona dogodkov za člane SOZ.
Dogodek, ki ga pripravljajo v sodelovanju z Marketing magazinom, so poimenovali »Kje so meje kreativne svobode?«, osredotočil pa se bo na trajnostni razvoj v luči kreativnosti.
Družbena odgovornost in trajnostni razvoj sta postala mantra vsakega sodobnega oglaševalca, ki si želi v informacijsko prenasičeni krajini pridobiti pozornost potrošnikov. Ti postajajo vse bolj ozaveščeni, ko gre za ohranjanje planeta za nas in naše zanamce, zato v vse večji meri prisegajo in zaupajo tistim blagovnim znamkam, ki jim na vsakem koraku sporočajo, da bodo naredile vse, kar je v njihovi moči, da zmanjšajo svoj okoljski odtis. Oglaševanje lahko in pomembno vpliva na vrednote v družbi. Od tega, da se na primer pri kreativni zasnovi upošteva načelo različnosti in vključenosti pri naboru upodobljenih oseb, do tega, da so trajnostne zaveze blagovne znamke vidne tudi v komunikaciji. Kako lahko torej podjetja in oglaševalske agencije prilagodijo proces nastajanja tržnokomunikacijskih aktivnosti, da bodo te imele čim manjši vpliv na okolje? Kako naj sledijo načelu različnosti in vključenosti, da bodo v njihovih oglasih enakovredno zastopane raznolike skupine ljudi? Ali jih prizadevanja v smeri trajnostnega razvoja omejujejo pri njihovi kreativni svobodi – ali pa je prav nasprotno, in trajnostni razvoj še spodbuja njihovo domišljijo in poraja drugačne načine razmišljanja? Kako naj se kreativci izognejo pasti zelenega zavajanja – ali je njihova odgovornost opozarjati naročnike, naj bodo njihova trajnostna prizadevanja resnično pristna, ali pa je odgovornost že na strani naročnika, ko agenciji podaja kreativni brif?
O tem in drugih izzivih, ki jih težnja k trajnostnemu razvoju postavlja pred marketinške oddelke in njihove kreativne agencije, kot tudi o primerih dobre in slabe prakse se bodo na SOZ debati pogovarjali predstavnika kreativne stroke Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in samostojna grafična oblikovalka Katja Gaspari Leben ter predstavnica naročnika Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, pogovor pa bo povezovala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.
Digitalni dogodek bo potekal v obliki prenosa iz prostorov Triglav Lab na platformi Zoom. Prijave sprejemajo še danes.