zz
Aktualno

Soočenje med pujskom in ljubiteljem šunke

Podjetje La Vie je v sodelovanju s kreativno agencijo Buzzman ustvarilo svoj kinematografski debi, ki je že na ogled v francoskih in britanskih kinodvoranah ter na spletu.

La Vie, prej znano kot 77 Foods, je inovativen francoski start-up, ki se osredotoča na rastlinsko prehrano z uporabo svoje lastne, patentirane tehnologije. Njihova prva dva 100-odstotno veganska izdelka, salama in hrenovke, izstopata s svojo sposobnostjo, da uspešno posnemata okus, videz in teksturo tradicionalnih mesnih različic. Ker si La Vie prizadeva nežno usmerjati tudi mesojede potrošnike k rastlinskim nadomestkom, ki so prijaznejši do okolja in bolj zdravi, so v kratek film ob vegansko šunko postavili malega pujska.

Film ne bo na ogled le na spletu in družbenih omrežjih, ampak ga bodo prikazovali tudi na velikem platnu, zato da bo sporočilnost še bolj jasna in odločna – slastne rastlinske alternative ne le zadovoljijo brbončice ljubiteljev hrane, temveč tudi prispevajo k boljšemu zdravju, varovanju planeta in zaščiti naših živalskih prijateljev.

Kako pujski opazujejo vegansko šunko?

Najbolj provokativen prizor kratkega filma prikazuje moškega, ki uživa v obloženih sendvičih s šunko, medtem ko ga pujsek z začudenim pogledom nepremično opazuje. Ta prizor odraža drzen humor agencije Buzzman in njenega naročnika, ki ga bodo občutili tudi najzvestejši rastlinojedci. »Napetost je resnična. Lahko bi jo rezali z nožem. Soočenje je očitno. In ko že mislite, da veste, kako se bo končalo – presenečenje! Vse na mizi je 100-odstotno rastlinsko,« je komentiral Romain Jolivet, direktor marketinga v podjetju La Vie.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji