sonny angels
Aktualno

Sonny Angels: Marketinška fama, ki je v resnici nismo razumeli

V zadnjih dneh je slovenski TikTok preplavila novica, da se po novem tudi pri nas lahko dobi Sonny Angelse, prikupne male figurice golih dojenčkov z nenavadnimi pokrivali. V trgovini Soma Design v Ljubljani so za MM razkrili, da so že skoraj razprodani.

Novico o prihodu Sonny Angelsov smo zasledili na TikTok profilu slovenske ustvarjalke vsebin Katarine Zuccato in se odločili, da sami poskusimo ugotoviti, zakaj so tudi pri nas tako navdušeni nad temi japonskimi zbirateljskimi predmeti. 

Iz uredništva smo se sprehodili do trgovine Soma Design na Trubarjevi, kjer nam je prodajalka Tjaša Dolar razkrila, da je zanimanje »nepopisno«. »Odkar je Katarina Zuccato, ki je izjemna ljubiteljica Sonny Angelsov, novico delila na TikToku, je trgovina ves čas polna, zaloga pa je že skoraj pošla,« je povedala. 

Zakaj so vsi tako navdušeni nad njimi?

Če se sprašujete, »kaj zaboga je to spet za en TikTok trend«, si predstavljajte prikupnega, debelušnega in približno 8 centimetrov visokega angelčka, ki je gol, na sebi pa ima le par angelskih kril in živalsko ali rastlinsko naglavno okrasje. Te vinilne figurice so na voljo v neštetih različicah, od žab in slonov do jagod in buč. Vsaka ima enak nasmeh in držo.

Čarobnost figuric je delno v načinu, kako jih prejmete. Prihajajo namreč v »slepih škatlah«, kar pomeni, da ne veste, kateri model boste dobili, dokler ne odprete embalaže. Po navedbah podjetja Dreams Inc. iz Tokia, ki je odgovorno za angelsko vročico, lahko vsaka figurica »prinese srečo« tistemu, ki jo najde. Če sodimo po veselju na obrazih zbiralcev, ko odprejo škatlo in presenečeno ugotovijo, katerega angelčka so dobili, se zdi, da je podjetje imelo prav.  

Figurice smo kupili tudi v uredništvu in škatlo nestrpno odprli, zato lahko iz prve roke potrdimo, da smo bili kljub začetnemu skepticizmu nad njimi navdušeni. Stopnje lastnega navdušenja si ne znamo prav dobro razložiti, strokovnjaki pa pravijo, da ti na videz preprosti zbirateljski predmeti izkoriščajo več psiholoških dejavnikov, ki prispevajo k njihovi privlačnosti. Vzbujajo občutke nostalgije, otroškega veselja in vznemirjenja ter so vir tolažbe in lajšanja stresa. Element presenečenja ob odpiranju škatle pa skupaj z njihovim prikupnim, otroškim dizajnom le še poveča njihov čustveni vpliv.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji