somo
Aktualno

SoMo Borac: »Opažamo veliko kakovostne komunikacije kot odziv na aktualne razmere«

V okviru rovinjskega festivala Weekend Media, ki bo med 24. in 27. septembrom 2020, bodo tudi letos podelili nagrade SoMo Borac, namenjene najboljšim digitalnim delom iz regije nekdanje Jugoslavije.

Kot pravi Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacijskega odbora SoMo Borca, opažajo veliko kakovostne in pravočasne komunikacije, odličnih reakcij na razmere, v katerah smo se znašli, in številnih izjemnih tržnokomunikacijskih akcij. »Kljub času pa ni bilo čutiti pomanjkanja ‘običajnih’ akcij, ki so poskrbele za osvetlitev ostalih pomembnih tem,« dodaja.

Tudi tokrat bo prijavljena dela ocenjevala regijska žirija, v kateri so strokovnjaki iz najpomembnejših agencij v tem prostoru. Prijavitelji lahko svoja digitalna dela prijavijo do 7. septembra 2020, in sicer v eno od devetih kategorij.

Emil Tedeschi kot blagovna znamka 

Organizatorji festivala so najavili tudi, da bodo na odru gostili Emila Tedeschija, ustanovitelja in lastnika družbe Atlantic Grupa, s katerim se bo pogovarjal Ivan Stanković, ustanovitelj srbske marketinške agencije Communis DDB. Njun pogovor bo temeljil na izsledkih raziskave o dojemanju Tedeschija kot blagovne znamke.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji