s.oliver
Aktualno

s.Oliver: Poletje bo v znamenju lana

Modna znamka s.Oliver se je s koronakrizo upešno spopadla, saj so se izrednim razmeram hitro prilagodili. Za bralce MM-a pa razkrivajo tudi poletne trende – novo kolekcijo so posvetili lanu, materialu, ki je kot nalašč za vroče poletne dni in večere.

Namesto elegantnih sproščena in udobna oblačila za vsak dan

Kot številne druge blagovne znamke so se tudi pri s.Oliverju letošnjo pomlad morali soočiti z nepričakovanimi razmerami. 15. marca 2020 so v Sloveniji zaprli 31 trgovin, dan pozneje pa so zamrznili večino načrtovanih marketinških aktivnosti. »Nadaljevali smo z digitalnim marketingom in okrepili pošiljanje novic s.Oliver. Teme smo prilagodili dejstvu, da smo bili vsi doma. Aprila, ki naj bil posvečen svečanim kolekcijam, primernim za valete, mature in poroke, smo namesto elegantnih oblačil sporočali o bolj sproščenih in udobnih 'stylingih' za doma. Pripravili smo tudi posebne spletne akcije, saj smo takoj po zaprtju zaznali občutno povečanje obiska in prometa v spletni trgovini,« je za MM povedala Katja Janko Puh, vodja marketinga za Slovenijo in Hrvaško.

Pojavna trgovina v enem tednu  

Ko je vlada sprejela odlok, da se bodo 4. maja 2020 lahko odprle trgovine v središčih mest, so lahko odprli le dve trgovini, in sicer na Stritarjevi ulici v Ljubljani ter v Ravnah na Koroškem. Porodila se jim je ideja, da bi v centru Maribora odprli pojavno, t. i. pop up trgovino, saj takrat še niso vedeli, kdaj se bodo odprla nakupovalna središča, kjer imajo največ svojih prodajaln. »V le enem tednu smo poiskali prostor, improvizirali z opremo in aktivirali tudi nekaj zaposlenih,« pravijo. Ko so 18. maja 2020 odprli vse trgovine, so pripravili 20-odstotni popust ob nakupu dveh izdelkov. »Akcija se je izkazala kot nadvse uspešna, saj naši kupci niso vajeni, da jim med letom ponudimo tako visok popust. V oddelku marketinga smo pospešeno začeli z vsemi marketinškimi aktivnostmi, ki bi jih po načrtih morali izvesti že maja, ter dodali spletno oglaševanje,« še dodaja Katja Janko Puh.

s oliver1

Lahkoten in nezahteven

In kaj vse vključuje s.Oliverjeva lanena kolekcija? Vse modne navdušenke lahko izbirate med enobarvnimi oblačili ali tropskimi potiski, med barvami pa prevladujejo peščena, rjava, siva in bela. Zelo modna je letos tudi bela barva s črnimi črtami. »Lan je idealen material za poletje, saj je lahek in nezahteven. Oblačila iz lana se lahko perejo v vroči vodi, lahko se kuhajo in posušijo na soncu, topla voda pa uničuje bakterije in pršice. Poleg tega je vroče zlikan tudi steriliziran,« pravijo v s.Oliverju.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji