SOF: Znani so najboljši dvojci mladih kreativcev
Znani so trije dvojci mladih kreativcev, ki bodo svoje rešitve predstavili na odru Slovenskega oglaševalskega festivala, in sicer 10. septembra 2020.
Udeleženci, ki so se prijavili na tekmovanje mladih kreativcev, so imeli 24 ur časa, da s konceptom celostne digitalne akcije odgovorijo na razpisani brif Zavarovalnice Triglav in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje brifa. Žirija z Aljošo Bagolo na čelu je za najboljše tri pare razglasila Lucijo Lepšina in Klemna Vodopivca iz Agencije 101 s projektom »Triglav skrivna misija«, Miho Avsenika in Nina Bavčarja iz Future DDB s projektom »Mladi Jezdec« ter Evo Gjörek in Aleša Krdžića iz Pristopa s projektom »FUtRAM«.
Najboljše tri ideje bodo 10. septembra 2020 predstavili na festivalskem odru, zmagovalca natečaja, ki bosta znana na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, pa bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2021 in se v konkurenci z vsega sveta udeležila tekmovanja mladih kreativcev, »Young Cannes Lions«, v kategoriji digitalnih projektov.