TOLMAC
Aktualno

SOF PO SOF-U: Pobuda Gledališki tolmač - projekt raste, cilj ostaja enak

Pobuda Gledališki tolmač, ki jo je NLB zasnovala skupaj z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ter agencijo Grey Ljubljana, je na SOF-u poleg velike nagrade prejela še tri zlate in dve srebrni. S tem je postala ena od najuspešnejših letošnjih akcij.

Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, je ob tem povedala, da gre za projekt, ki še raste, čeprav jim je covid-19 nekoliko upočasnil tempo. »Vsi sodelujoči v pobudi Gledališki tolmač smo veseli priznanja slovenske oglaševalske stroke. Osvojene nagrade so lepo priznanje za trud vseh vpletenih, čeprav neprecenljivo nagrado dobimo po prav vsaki tolmačeni predstavi – s strani hvaležnega in pogosto ganjenega gluhega občinstva. Gre za zahteven, a hkrati neverjetno lep projekt, ki se na zelo osebni ravni dotika mnogih. Covid-19 nam je mogoče res nekoliko upočasnil tempo, a Gledališki tolmač se ne da – in pripravlja nove tolmačene uprizoritve,« je povedala.

katja petrin dornik

Ekipa se širi

Razširjajo tudi ekipo tolmačev na odru; začeli so s petimi, zdaj pa se prvotni ekipi pridružuje še šest tolmačev. To jih resnično veseli, saj je tolmačenje na odru vse prej kot enostavno. »Ne poteka namreč simultano, temveč zahteva natančne predpriprave in večkratno obnovo predstave, šele nato lahko kretnje na odru potekajo tako gladko. Vse naše tolmače druži neverjeten entuziazem do projekta, povezuje pa jih tudi dejstvo, da so prav vsi otroci gluhih staršev in da resnično poznajo svoje občinstvo. Naša zgodba počasi raste, nizamo nove in nove predstave, cilj pa ostaja vselej enak: lepoto gledališča želimo približati gluhim Slovencem in jim ta dragoceni vidik umetnosti zagotoviti kot sestavni del njihovih življenj,« pravi Katja Petrin Dornik.

tolmac gledalci

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji