
SOF po SOF-u: »Nismo Milli Vanilli!«
Naziv agencije leta je na letošnjem SOF-u pripadel agenciji SHIFT. Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v SHIFT-u, pravi, da nagrada zanje pomeni potrditev konsistentnosti skozi čas.

Tina Guček
»Vsak naslov agencije leta je poseben, letošnji pa je s seboj prinesel še nekaj drugega – potrditev konsistentnosti skozi čas, saj je že tretji v zadnjih štirih letih. Eduardo Maruri, nekdanji šef iz mreže Grey, je na enem od svojih obiskov rekel, da je vsak lahko Milli Vanilli, torej one hit wonder, ki eno leto je, drugo leto pa ga ni več. Ta naslov je dokaz, da smo na SHIFT-u sposobni ustvariti vrsto hitov, če uporabim to glasbeno prispodobo. Je pa tudi rezultat tega, da smo na kupu ljudje, ki verjamemo v to, da se je za dobre stvari vredno potruditi in enostavno radi delamo to, kar delamo. Če imaš ob sebi naročnike, ki delijo to veselje, pa je stvar še toliko lažja,« je Bajs povedal za MM.