
SOF po SOF-u: Nagrada potrjuje naše prepričanje, da smo na pravi poti
Eden od prejemnikov velike nagrade na slovenskem oglaševalskem festivalu je tudi projekt »Ali tveganje živi na vašem naslovu?«, ki so ga v Zavarovalnici Triglav zasnovali v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji.

Tina Guček
Kot je za MM povedala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, jih veseli, da je tudi oglaševalska stroka prepoznala dobrobit projekta, ki odraža skrb in prizadevanja Zavarovalnice Triglav za varnost doma prebivalcev po vsej državi. »Novo funkcionalnost v digitalni poslovalnici i.triglav smo razvili po predlanskih posledicah najobsežnejših poplav in neurij v zgodovini Slovenije. S projektom, ki smo ga v letošnjem letu še nadgradili, želimo širiti zavedanje prebivalcev o pomenu skrbi za varen dom, prepoznavati tveganja, poudariti pomen preventivne zaščite in ustreznega zavarovanja,« pravi in dodaja, da jih velika nagrada SOF-a za omenjeni projekt utrjuje v prepričanju, da so na pravi poti.
Ponosni so tudi na srebrno nagrado v skupini strateška odličnost pri uporabi medijev (podkategorija uporaba medijskih vpogledov) in zlato nagrado v kategoriji inovativne rešitve (podkategorija produktna ali storitvena inovativnost).