logop
Aktualno

SOF po SOF-u: »Lahkonočnice še vedno prinašajo sveže, zanimive in relevantne zgodbe«

Ena od oglaševalskih akcij, ki so na letošnjem SOF-u požele največ zanimanja, so »Logopedske pravljice«, ki so jih v agenciji SHIFT zasnovali za A1 Slovenija.

Po mnenju Luke Bajsa, izvršnega kreativnega direktorja, so »Logopedske pravljice« naletele na pozitiven odziv žirije, ker imajo nekaj, kar imajo vsi dobri projekti – relevantno izhodišče in relevantno rešitev. »Če projekt temelji na tej kombinaciji, ima veliko več možnosti, da bo uspešen tako pri uporabnikih kot pri žirijah,« je prepričan.

Projekt je poleg velike prejel še pet zlatih in dve srebrni nagradi, a Luka Bajs pravi, da se pred festivalom niso veliko pogovarjali o pričakovanjih oziroma jih je vsak sam pri sebi nekoliko brzdal. »Verjel sem, da bo projekt na festivalu pobral nagrade, nedvomno pa ne, da jih bo pobral toliko. A največja nagrada se za moje pojme skriva nekje drugje – v tem, da smo znova ustvarili odmeven in za ciljno skupino izjemno uporaben projekt znotraj platforme, ki obstaja že vrsto let. Tako smo dokazali, da Lahkonočnice še vedno prinašajo sveže, zanimive in relevantne zgodbe, tudi v oglaševalskem smislu,« je še povedal za MM.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji