zz
Aktualno

SOF po novem s tremi žirijami

Slovenski oglaševalski festival (SOF) v svoji 34. različici prinaša precej novosti, za katere organizatorji pravijo, da sledijo razvoju oglaševalske industrije in širjenju njenih področij.

Osrednje spremembe vključujejo uvedbo dveh novih kategorij, dodatne skupine v obstoječih sekcijah in prilagoditve v sistemu ocenjevanja.

Trije stebri in tri žirije

Letos bo festival temeljil na treh stebrih: kreativnosti, kreativni medijski odličnosti in kreativni poslovni odličnosti. Vsak steber bo ocenjevala ločena žirija, sestavljena iz devetih strokovnjakov, ki bodo izbrani glede na specifično področje. Pet članov bo sodelovalo v vseh treh žirijah, kar bo omogočilo boljšo povezavo med posameznimi stebri.

Nove skupine v sekciji obrtna odličnost

V sekciji obrtna odličnost sta letos dodani dve novi skupini, in sicer avtorska animacija, namenjena nagrajevanju animacijskih projektov, ter digitalno umetniško vodenje, osredotočeno na vizualno in kreativno kakovost v digitalnem okolju.

Manjše spremembe so uvedene tudi v skupinah digitalno, oblikovanje, film in v sekciji odgovorno komuniciranje, z namenom boljše prilagoditve aktualnim trendom.

Novi vidiki ocenjevanja

Ocenjevanje bo v letu 2025 temeljilo na usklajenem pristopu med vsemi tremi žirijami. Vsaka žirija bo vodena s strani predsednika, ki je strokovnjak na določenem področju. Nov pristop stremi k bolj poglobljenemu in celovitemu vrednotenju del ter omogoča primerjavo med različnimi vidiki oglaševalske odličnosti.

Prilagoditev sodobnim trendom

S spremembami festival naslavlja širši spekter oglaševalskih dosežkov in sledi razvoju panoge. Nova organizacijska struktura in dodatne kategorije ponujajo več priložnosti za izpostavljanje inovativnosti in kakovosti, ki presegajo zgolj kreativne rešitve, navajajo v Slovenski oglaševalski zbornici, ki organizira Slovenski oglaševalski festival. 34. različica SOF-a bo 15. in 16. maja 2025 v Grandu v Portorožu.

Še večja vključenost in povezanost

»Kreativnost nas bo še bolj povezala. Upam in verjamem, da bo to glavna posledica letošnjih sprememb tekmovanja,« je za MM povedal Matjaž Germ, kreativni direktor pri Agenciji 101 in predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF 2025. Kot pravi, bosta dve novi sekciji, kreativna medijska odličnost in kreativna poslovno odličnost, prinesli še večjo vključenost medijske stroke in naročnikov, večjo povezanost pa po njegovih besedah zagotavljajo tudi tri žirije. »Spremembe so seveda najbolj privlačne za pogovor o SOF-u 2025, moram pa omeniti, da je veliko ostalo tudi nespremenjenega in že znanega, saj kljub nekaterim večjim spremembam tekma ostaja tudi domača in takšna, ko smo je vajeni,« je še dodal.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji