SOF je odprl svoja vrata
Slovenski oglaševalski festival, ki se je letos z Obale preselil v Ljubljano, je odprl svoja vrata. Ogled projekcije ožjega izbora prijavljenih del v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ se je že začel in prvi obiskovalci že uživajo v festivalskem vzdušju.
Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, je ob začetku festivala za MM povedala, da bo osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji letos izkoristil vse tehnološke prijeme, da se bo približal velikemu občinstvu, saj bo to prvi veliki hibridni dogodek v regiji, ki ga ne gre zamuditi. »Ker smo bili prisiljeni festival prestaviti in smo nanj čakali kar šest mesecev, se ga danes še toliko bolj veselimo. SOF bo letos drugačen, kot smo ga bili vajeni v minulih letih. Da pa bomo to dosegli, gre zahvala tudi producentu SOF-a Hiši vizij skupaj z agencijo The events, ki bosta poskrbela, da bodo udeleženci na lokaciji občutili kreativni duh urbanega okolja. S tem želimo ustvariti novo festivalsko izkušnjo, ki se je ne da enačiti z minulimi. Na SOF-ov oder bo letos stopilo kar 25 odličnih govorcev, zvečer – na Zlati noči – pa bomo lahko brez rokovanja, a z nasmehom, čestitali vsem nagrajencem. In, ker je organizacija dogodkov v Sloveniji pod drobnogledom, želimo vse udeležence opomniti, da je varnost na prvem mestu in da se na festivalu dosledno upoštevajo vsa priporočila NIJZ.
Povsem za konec pa bi se v imenu Slovenske oglaševalske zbornice iskreno zahvalila vsem partnerjem, ki so letos pokazali odgovornost do stroke in nas pri izvedbi 29. SOF-a tudi podprli. Hvala!«