sandra bold
Aktualno

SOF: dopoldanski del uspešno zaključen

V Litostroju v Ljubljani se je uspešno zaključil dopoldanski del 29. SOF-a. Obiskovalce čakata še zanimiv popoldanski del in večerna podelitev nagrad.

Prireditev se je začela s predstavitvijo rešitev natečaja mladi kreativci, sledila pa so predavanja in okrogle mize. Prvi predavatelj na odru SOF-a je bil Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi Valicon, ki je »koronakrizo« poskušal osvetliti z druge strani. Pravi namreč, da je v vsaki stvari, pa naj bo še tako nesrečna, vedno nekaj dobrega. In če je bila kdaj koli pomembna resnično kreativna, pravilna komunikacija, v pravem kontekstu in v pravem trenutku, je to sedaj, pravi.

sof zenel

Sledila je okrogla miza na temo družbene odgovornosti, tej pa predavanje Sandre Bold, globalne kreativne direktorice v agenciji Publicis Milano. V svojem predavanju je med drugim poudarila, da sta v oglaševanju najbolj pomembna pamet in pogum, saj imajo tako žirije na festivalih kot tudi potrošniki najraje oglaševalske akcije, ki so pametne in pogumne.

Matej Praprotnik, pomočnik direktorja Radia na RTV Slovenija, je v svojem predavanju Instagram : Podkast opozoril na to, da najboljšega pripovedovanja ne boste našli na družbenih omrežjih, sploh pa ne na Instagramu, medtem ko so se na okrogli mizi Ičigaj slovenskih stoletnikov sodelujoči spraševali, koliko klenega optimizma in borbenosti je v slovenskih podjetjih. 

sof icigaj

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji