SOF: Dan potem
Predavanja so za nami, nagrade so podeljene. Morda najbolj drugačen SOF v zgodovini je za nami. Dobro je, da je potekal.
Ne ustvarjajte za demografske skupine
Predavatelj, ki je navzoče najbolj navdušil, je bil verjetno Mark Adams, podpredsednik in vodja inovacij pri medijski družbi VICE Media v Londonu. V svojem dinamičnem predavanju je oglaševalcem položil na srce predvsem to, naj se pri ustvarjanju vsebin držijo univerzalnih pravil, ki veljajo za vsako ustvarjanje zgodb – od snemanja filmov do snemanja oglasov. Poudaril je tudi največjo napako, ki jo naročniki delajo, ko pripravljajo oglaševalske akcije – da se (še vedno) preveč osredotočajo na demografske skupine, namesto da bi bili njihovi oglasi namenjeni ožjim skupnostim.
Skupnost ima izjemen pomen za podjetja
Tudi druga ključna govorka, ki je obiskovalce nagovorila preko videokonference iz Los Angelesa, je povedala, da ima ustvarjanje skupnosti za podjetja izjemen pomen. Veronica McGregor, vodja večkrat nagrajene ekipe za digitalne novice in medije v Nasinem laboratoriju za reaktivni pogon v Kaliforniji, je razkrila, da Nasa skrbi, da so s svojimi sledilci na družbenih omrežjih v nenehnem stiku. Zanje pogosto pripravijo tudi srečanja v živo, jim razkažejo svoje prostore ali jih povabijo na ogled izstrelitve raket v vesolje. »To so ljudje, ki imajo tudi svoje sledilce in nato našo vsebino delijo naprej, kar se je izkazalo za zelo uspešno. Vse naše objave na družbenih omrežjih imajo velik doseg, rast pa je organska, ker kot državna institucija denarja ne smemo vlagati v oglaševanje na družbenih omrežjih,« je povedala McGregorjeva.
NIJZ
Organizator, Slovenska oglaševalska zbornica, je upošteval navodila NIJZ, tako da število obiskovalcev, ki so se dogodka udeležili v živo, ni preseglo 500 ljudi (vključno z organizatorjem in osebjem), SOF pa so gledalci spremljali tudi preko spleta.