corona
Aktualno

Snoop Dogg je novi ambasador pivovarne Corona

Corona Extra, mehiška znamka piva z nesrečnim imenom, te dni predstavlja oglaševalsko akcijo s sloganom »La Vida Más Fina«, kjer je glavna zvezda ameriški raper Snoop Dogg.

Snoop Dogga običajno ne povezujemo s snovmi v tekočem agregatnem stanju. A na začetku leta 2020 je začel sodelovati s predvsem v ZDA in državah Latinske Amerike zelo priljubljeno znamko piva Corona. Dolgoletni krovni slogan »Najdi svojo plažo« (»Find Your Beach«) je mesto prepustil novemu »La Vida Más Fina« (»Najboljše življenje«). Seveda ni takrat nihče predvideval, da kmalu a) imena Corona ne bomo več povezovali le s pitjem piva na plaži in b) uživanje na plaži vsaj še nekaj časa ne bo takšno, kot smo ga vajeni.

Serija oglasov, pod katere je podpisana agencija MullenLowe LA, je namreč nastala še pred pandemijo. Že ob napovedniku akcije pa so se pojavile številne kritike, da oglasov niso niti malo prilagodili trenutnim varnostnim standardom. Varnostne razdalje v lokalu na plaži praktično ni, maske pa ne nosi nihče.

O zgodovini in razvoju znamke Corona smo obširneje pisali v prispevku »Corona ostala brez krone zaradi korone«.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji