drama od doma
Aktualno

SNG Drama in Mercator sponzorsko sodelujeta tudi v novi sezoni

V novi gledališki sezoni se bo nadaljevalo sponzorsko sodelovanje SNG Drama s podjetjem Mercator, ki že vrsto let podpira Dramo, in povezovanje »Drame od doma« z Mercatorjevo virtualno platformo M Soseska.

V času prisilne samoosamitve je ansambel Drame podprl dolgoletni sponzor Mercator, ki je v svoji virtualni M Soseski omogočal oglede predstav tudi na vrhuncu epidemije. Zdaj se v M Sosesko kulturnih doživetij vračajo gledališke predstave Drama od doma, Drama pa se vrača tudi na prave odre s svojo sezono 2020/21.

Ste za sprehod po zaodrju SNG DRAMA?

V M Soseski kulturnih doživetij si bodo gledalci pred vsako premiero predstave lahko ogledali ekskluzivne napovednike in intervjuje Vesne Milek z glavnimi igralci predstav. Sponzor sezone je Mercator, ki bo tako omogočil, da bodo gledalci lahko pokukali v zaodrje gledališča, prvi klepeti z igralci uprizoritve Požigi pa so že na voljo. V njih so igralci Pia Zemljič, Marko Mandić in Timon Šturbej razkrili, kako drugače je bilo pripraviti predstavo v novih razmerah.

Pripravljajo tudi nove podkaste

Platforma Drama od doma obsega dva poglavitna sklopa, ki sta v času prvega vala epidemije koronavirusa vsakodnevno nudila kakovostne gledališke in druge vsebine. »Literarna branja v izvedbi članov igralskega ansambla s skupnim naslovom Drama bere z domačega kavča ter premiere in ponovitve arhivskih posnetkov vrhunskih uprizoritev iz bogate gledališke zakladnice Drame na YouTubu so gledalci sprejeli z navdušenjem,« je za aktualni MM povedal Jernej Pristov, vodja službe za odnose z javnostmi in mednarodno sodelovanja. Prav tako so bile izjemne statistike spremljanja video in zvočnih podkastov iz zbirke Drama bere z domačega kavča, ki so jih med marcem in junijem 2020 objavljali na Facebooku in Instagramu. Novi podkasti, kjer bodo poslušalcem na voljo raznovrstna domača in tuja literarna dela, ki jih bodo brali članice in člani ansambla SNG Drama, bodo v sklopu M Soseskine rubrike Drama bere na voljo zelo kmalu.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji