olje kocbek
Aktualno

Slovenski oskar embalaže 2020 za »luksuzno črno stekleničko« Oljarne Kocbek

V Gornji Radgoni so v organizaciji Pomurskega sejma in pod pokroviteljstvom Gospodarske zbornice Slovenije podelili slovenske oskarje za embalažo 2020. Med nagrajenci je tudi družinska oljarna Kocbek s svojo stekleničko Luxury Black Bottle.

Luxury Black Bottle je plod slovenskega znanja, izdelal pa jo je Gregor Žakelj, mednarodno priznani in večkrat nagrajeni slovenski oblikovalec ter ustanovitelj oblikovalskega studia VBG (Visual Brain Gravity). Izdelujejo jo v steklarni Hrastnik, z njo pa so želeli zahtevnejšim trgom in njihovim kupcem predstaviti ekskluzivni, unikatni, luksuzni izdelek s prepričljivo oblikovalsko zgodbo, vsebino in embalažo. Vsaka steklenica je ročno pihana iz najčistejšega stekla in postavljena v škatlo iz starega stoletnega hrastovega lesa. To steklo je najbolj neoporečno za živila, v tem primeru bučno olje, narejeno iz prebranih in sortiranih bučnih semen avtohtone sorte, ki so zrasla na še neokrnjeni zemlji v okolici Oljarne Kocbek. Na steklenici je tudi poseben znak, povzet iz prvega žiga Alojza Kocbeka in njegovih inicialk.

kocbek olje

Edinstvena steklenica s posebno pipeto

Steklenica vsebuje lastno pipeto, s katero se olje nanaša na hrano po kapljicah in se ne izliva iz steklenice. Pipeta služi kot zamašek steklenice in je pripomoček kuharskim mojstrom, da z njo dekorirajo krožnike. Oljarna Kocbek s svojimi ambasadorji Tomažem Kavčičem, Janezom Bratovžom in Ano Roš s to steklenico že predstavlja svojo zgodbo tudi na njihovih jedeh.

Podelili še dve najvišji nagradi

Na natečaju je sicer sodelovalo devet prijaviteljev z 18-imi modeli embalaže. Poleg Oljarne Kocbek sta najvišjo nagrado prejeli še kartonska embalaža za spletno prodajo, ki so jo oblikovali in razvili v podjetju DS Smith in je namenjena distribuciji izdelkov spletne trgovine, ter inovativen sistem brezzračne embalaže, ki so jo za potrebe kozmetične in farmacevtske industrije zasnovali v podjetju Virant.

oskarji za embalazo

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji