flik
Aktualno

Slovenske banke predstavile Flik

Futura DDB je v sodelovanju s slovenskimi bankami zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za Flik – plačilno shemo, ki združuje vse slovenske banke.

Komunikacijo za plačilni način Flik so zasnovali v skladu s tem, kar ta ponuja: preprosto, hitro in učinkovito posredovanje ter vračanje denarja. Hkrati so z zabavnimi situacijskimi oglasi javnostim želeli pokazati, da so banke vse prej kot dolgočasne.

O bančništvu na zabaven način

Osrednja točka komunikacijskih sporočil so bile situacije, kjer Flik resnično pride do izraza. Preproste, prepoznavne, že stokrat doživete. Takšne, ki jih vsi poznamo in ob katerih smo se že velikokrat spraševali, kaj bi bilo, če bi obstajal preprost sistem za poravnanje majhnih dolgov med prijatelji. »Saj veste, včasih ima gotovino pri sebi samo eden v družbi in potem so mu prijatelji za isto mizo dolžni različne zneske, odvisne od tega, kaj je kdo naročil. In zmeda se prične,« pravi Zoran Gabrijan, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Komunikacijska akcija prikazuje, kako Flik to rešuje na eleganten način. Vse, kar potrebujete, je številka mobilnega telefona ali e-naslov osebe, ki ji želite nakazati želeni znesek, in denar je pri prejemniku. 

Protagonist akcije je komik

»Največji izziv je bila enostavna predstavitev storitve zaradi različnih uporabniških rešitev pri posamezni banki. Banke, ki uporabljajo skupno Flik aplikacijo, vodijo stranke v Google Play Store ali v Apple App Store, ostale večinoma ponujajo rešitve znotraj svojih mobilnih denarnic,« pravijo v Futuri. »V skladu z našo filozofijo smo uporabnike Flika postavili v središče delovanja in produkt predstavili skozi njihove potrebe in pričakovanja,« dodajo. Integrirano oglaševalsko akcijo sestavljajo digitalni oglasi, zunanje oglaševanje, spletno mesto, interna gradiva bank in serija situacijskih videoposnetkov, kjer je v glavni vlogi komik Luka Slavic. Zabavni Prekmurec je v njih podoživel druženje s svojimi prijatelji, za katere pravi, da so vedno, ko je treba plačati skupen račun, brez gotovine. 

Rezultat sodelovanja vseh bank

Flik je posebna storitev, saj je rezultat sodelovanja vseh bank v Sloveniji. Na Bankartu, ki razvija Flik za slovenske banke, pravijo, da bodo obstoječe funkcionalnosti še nadgrajevali. Naslednji korak je razširitev plačilne sheme z možnostjo plačevanja na fizičnih in spletnih prodajnih mestih, ki jo bodo komunikacijsko prav tako podprli na agenciji Futura DDB.

flika2

flika 3

flika 4

 

 

 

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji