certifikat
Aktualno

Slovenska podjetja dobro poznajo koncept družbene odgovornosti

V okviru projekta »Certifikat družbeno odgovoren delodajalec« in spremljajoče ozaveščevalne akcije so izvedli tudi raziskavo med poslovno javnostjo, ki kaže, da so slovenska podjetja oziroma organizacije dobro seznanjene s konceptom družbene odgovornosti.

Na Ekvilib Inštitutu, ki je nosilec projekta, poudarjajo, da je še posebej v spremenjenih razmerah ob koronakrizi družbena odgovornost pomembnejša kot kdaj koli prej. Ozaveščevalna akcija zato poteka pod krovnim sloganom »Nobeno delo se ne naredi samo od sebe družbeno odgovorno«. »Zdaj je čas, da podjetja pokažejo svojim zaposlenim, poslovnim partnerjem, lokalni skupnosti in kupcem, da jim je mar. Certifikat za družbeno odgovornega delodajalca prinaša prav to; tako konkretno orodje kot tudi simbolno gesto, s katero podjetje pokaže navznoter in navzven, da zna stati ob strani tudi v najtežjih časih. Področja, ki jih pokriva naš certifikat – varnost in zdravje pri delu, medgeneracijsko sodelovanje, usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja ter organizacijsko upravljanje, – so v tem trenutku več kot aktualna. Zdaj je nujno, da vodje pokažejo optimizem, dajo zaposlenim pozitivno sporočilo in okrepijo zaupanje v prihodnost podjetja,« izpostavlja Aleš Kranjc Kušlan, direktor Ekvilib Inštituta.

Večanje ugleda delodajalca in motivacije zaposlenih

Ob vzpostavitvi certificiranja za družbeno odgovorne delodajalce so izvedli tudi raziskavo v poslovni javnosti, ki je med drugim pokazala, da vprašani izvajajo vsaj en ukrep s področja družbene odgovornosti, in sicer so to v največji meri ukrepi s področja varstva in zdravja pri delu, 84 % pa jih izvaja tudi ukrepe s področja usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja. Poleg tega je raziskava tudi pokazala, da so najpogosteje izvajane aktivnosti v podjetjih še: oblikovanje izdelkov oz. storitev v skladu s smernicami trajnostnega razvoja in izobraževanja za karierni napredek zaposlenih (82 %). Najredkeje pa se poslužujejo izvajanja izobraževanj (delavnic, predavanj) na temo družbene odgovornosti za zaposlene (33 %).

Najpomembnejši razlog, da se lotevajo izvajanja ukrepov s področja družbene odgovornosti, je dejstvo, da družbena odgovornost krepi kulturo in ugled delodajalca. Poleg tega so kot pomemben razlog vprašani prepoznali tudi to, da lahko z družbeno odgovornimi dejanji prispevajo k večanju motivacije zaposlenih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji