soz
Aktualno

Slovenska NFT-akcija zagotovila 158 paketov hrane ukrajinskim družinam

 V kreativni akciji NFT so zbrali 6.320 EUR, s katerimi je bilo kupljenih 158 paketov s hrano, ki so bili že dostavljeni na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeni v samo nekaj urah.

Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s podjetji Mastercard, Truhoma in Kalmia pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. Preko kreativnega natečaja so bila zbrana številna dela, ki so bila pretvorjena v NFT-je in nato preko platforme Truhoma ponujena širši javnosti.

Paketi razdeljeni v nekaj urah

Zbrali so 6.320 EUR, s katerimi so kupili 158 paketov s hrano, ki so jih dostavili na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeli v nekaj urah. Prejele so jih ukrajinske družine v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji. 

»Ob tej priložnosti se še enkrat iskreno zahvaljujem vsem donatorjem za nakup NFT-jev, vsem snovalcem, ki ste oddali svoja dela, in žiriji za opravljen izbor najustreznejših rešitev. Truhoma je skupaj s SOZ poskrbela, da so vsa zbrana sredstva prispela do družin, ki potrebujejo pomoč. Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč ukrajinskim družinam v stiski. Projekt predstavlja lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja – družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden od najopaznejših pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja in znanilci interneta 3.0,« je poudaril Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij.

Projekti solidarnosti, ki vključujejo znanje in veščine strokovnjakov iz sveta oglaševanja in širše, bodo postali stalnica, še dodajo v SOZ-u.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji