ws
Aktualno

Slovenija zelo uspešna na festivalu White Square

Na mednarodnem festivalu kreativnosti White Square sta veliko nagrado dobili deli iz Kitajske in Rusije, Slovenija pa je dobila 3 zlate (dve Agencija 101 in eno SHIFT), srebrno (SHIFT) in 2 bronasti nagradi (Agencija 101 in Saatchi&Saatchi Ljubljana).

Med nagrajenci velja izpostaviti prejemnika velike nagrade – to sta deli »Človek, ki je zavrgel zlati riž« (»The Man Who Threw Away Golden Rice«) agencije Shanghai Tianyukong Advertising in »V Rusiji ni mučenja« (»There Is No Torture In Russia«) agencije Zebra Hero, seveda pa tudi slovenske nagrajence; to so:

Na festival White Square sta bili prijavljeni 802 deli iz osemnajstih držav, za nagrade pa so se dela potegovala v osmih kategorijah. Ocenjevale so jih tri mednarodne žirije: kreativna žirija, žirija za marketing in digitalne rešitve ter žirija za množične medije. V prvi je bil slovenski predstavnik Zoran Gabrijan, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, v tretji pa Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji