bla
Aktualno

Skupina Perutnina Ptuj z novim direktorjem za korporativno komuniciranje

Tomaž Zaviršek je postal direktor za korporativno komuniciranje in posebne projekte v Skupini Perutnina Ptuj, ki je s 3.700 zaposlenimi v sedmih državah in 115 letno tradicijo eno največjih regionalnih živilskih podjetjih.

Prve izkušnje iz področja odnosov z javnostmi si je začel nabirati že v času študija, ko je na Študentski organizaciji Univerze v Mariboru vodil oddelek za medije in ga preoblikoval v službo za odnose z javnostmi. Te izkušnje je nato prenesel tudi na nacionalni nivo, ko je službo za odnose z javnostmi vzpostavil in vodil še na Študentski organizaciji Slovenije, kjer je pri rosnih 25 letih prejel nagrado za komunikacijsko odličnost Prizma.

Pot ga je nato vodila na takrat drugo največjo agencijo v Sloveniji, SPEM Komunikacijsko skupino. Kmalu za tem je s partnerjem ustanovil in več let uspešno vodil svetovalno agencijo za strateško in krizno komuniciranje Vitoma PR. Po 15 letih aktivnega delovanja na področju odnosov z javnostmi se je odločil za nabiranje izkušenj v energetiki, kjer je vodil vrsto uspešnih projektov in podjetij.

»Verjamem, da je multidisciplinarnost v poslovnem svetu trenutno največja dodana vrednost. Vse moje karierne odločitve so se tako izkazale za pravilne in štejem si v čast, da sem dobil priložnost delovati v tako uspešni mednarodni skupini podjetij, kot je Perutnina Ptuj,« je povedal za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji