
Skupina Formitas po več kot 30 letih vstopa v novo obdobje
Skupina Formitas se strateško preoblikuje in vstopa v novo fazo razvoja. Po novem jo sestavljata dve ključni enoti: Transform X, strateška družba, ki bo nasledila agencijo Formitas, in AMK, specializirana agencija za medijske operacije.
Kot so ekskluzivno povedali za MM, se s to transformacijo še bolj jasno vzpostavljata dva temeljna stebra delovanja skupine Formitas: raziskovalno-strateški pristop ter kreativno-medijska ekspertiza. Cilj je učinkovitejša povezava podatkov, strategij in zgodb, ki ustvarjajo merljive rezultate.
Transform X: Strokovnjaki za transformacijo podatkov v zgodbo znamke
»Transform X zapolnjuje vrzel na trgu med raziskovalnimi in kreativnimi agencijami ter odpravlja komunikacijski šum, na katerega že dlje časa opozarjajo naročniki. V dobi podatkov, ko večina poslovnih odločitev temelji na analitiki, Transform X zagotavlja celovito rešitev – podatke pretvarja v učinkovite komunikacijske zgodbe in jih strateško umešča v medijski prostor,« pravijo v Skupina Formitas.
Prepričani so, da v sodobnih poslovnih in družbenih ekosistemih postaja nujno, da znamke povežejo različne vrste podatkov in znanj ter dokažejo, da resnično razumejo svoje ciljne skupine. »Pravilno interpretirani podatki omogočajo natančno določitev ciljnega občinstva, iz katerega izhaja ustrezna vsebina in zgodba znamke. Ključno pa je, da jo nato distribucijsko optimiziramo – prek pravih kanalov in v pravem kontekstu. Prav to vedenje bo v prihodnosti odločalo o uspehu na trgu,« dodajajo.
Nova realnost
»Delujemo v okolju, ki je nasičeno z informacijami. Da bi bile komunikacije blagovnih znamk učinkovite, jih je treba čim bolj personalizirati in prilagoditi tistim, ki imajo resničen potencial za interakcijo. Klasični KPI-ji danes ne zadostujejo več – uspeh terja poglobljene in celostne meritve, ki upoštevajo medsebojno povezane cilje in vplive. Ne gre zgolj za preznamčenje temveč za celovito transformacijo: poslovnega modela, procesov, načina dela, odnosov z naročniki in pristopa h komunikaciji,« smo še izvedeli pri MM-u.
Izkušnje, ki gradijo prihodnost
»Skozi dolgoletno delo smo zaznali, da že v svojem bistvu delujemo drugače kot klasične agencije. Razvili smo vrsto orodij, ki so bila sprva del našega internega procesa, danes pa smo prepričani, da jih je pravi čas ponuditi trgu kot samostojne produkte. Ta orodja so neposreden odgovor na sodobne izzive v marketingu in komunikacijah ter ključen element uspešnih zgodb prihodnosti,« skleneta Saša Leben in Mitja Tuškej.