SKB z digitalnim oglaševanjem do 80 % novih obiskovalcev spletne strani
SKB banki je z novimi pristopi digitalnega oglaševanja uspelo podvojiti delež potencialnih najemnikov potrošniškega kredita.
SKB banka je želela z oglaševalsko akcijo zbuditi zanimanje za najem posojila za nakup avtomobila, prenove doma in drugih izdatkov. Ključna parametra za vrednotenje uspešnosti akcije sta bila število informativnih izračunov in oddanih naročil na sestanek v poslovalnici. Medijska strategija, ki je nastala v sodelovanju z iPROM-om in Valiconom, je vključevala tudi napovedno modeliranje. Oglaševanje z naprednimi oblikami ciljanja ob uporabi napovednih modelov je potekalo v lastnih medijih, na družbenih omrežjih in v iskalnikih. Akcija je sicer potekala v treh fazah.
Napovedna analiza za identifikacijo potencialnih kupcev
V prvem delu akcije so na osnovi podatkov iz preteklih akcij in v povezavi z vedenjskimi vzorci spletnih uporabnikov izvedli napovedno analizo in identificirali potencialne segmente kreditojemalcev. Napovedni model so nato integrirali v platformo za upravljanje s podatki iPROM DMP, s katero SKB banka na osnovi preteklih akcij gradi svoj podatkovni silos.
Od naprednega do ponovnega ciljanja
V drugem delu so z uporabo iPROM-ove tehnološke rešitve iPROM Cloud oglase prikazovali le spletnim uporabnikom z zanimanjem za najem posojila za nakup avtomobila, prenovo doma ali izpolnitev drugih želja. »Oglasna sporočila so se tako prikazovala posameznikom, za katere lahko z 90-odstotno verjetnostjo trdimo, da so predstavniki identificiranega ciljnega segmenta,« pojasnjujejo v iPROM-u. V tretji fazi so vključili ponovno ciljanje uporabnikov oz. t. i. remarketing. Oglase so prikazovali uporabnikom, ki so si med potekom akcije na spletnih straneh SKB banke ogledali relevantne bančne produkte, vendar niso neposredno opravili informativnega izračuna oz. oddali povpraševanja, in tako povečali konverzijo za dodatnih 8 odstotkov.
Z dinamičnimi kreativnimi rešitvami do večje učinkovitosti
Uporabili so tudi iPROM-ovo tehnologijo na področju oglasnih formatov iPROM Real-time Creative. ki omogoča samodejno prilagajanje oglasnih vsebin. Pri ciljni skupini za avtomobilske kredite so tako kot osnovo uporabili dinamično ozadje s samodejnim izračunom potrošniškega kredita, s katerim je uporabnik že na samem mediju lahko opravil izračun kredita za želeni avtomobil. »S tem je iPROM naročniku ponudil učinkovito rešitev, ki je potencialni stranki v fazi raziskovanja v nakupnem procesu avtomobila ponudila v realnem času zanj pomembno in prilagojeno vsebino,« pojasnjujejo v iPROM-u.
Rezultati
V šesttedenskem obdobju trajanja oglaševalske akcije v fazi spodbujanja zavedanja je spletno stran SKB banke obiskalo več kot 38 tisoč interesentov za posojila. Med vsemi obiskovalci spletne strani SKB banke je bilo 80 odstotkov takšnih, ki so jo obiskali prvič. Skupaj so zainteresirani posamezniki opravili več kot 12.000 informativnih izračunov.