Si lahko izposodimo vaš slogan?
Ker njihov slogan ni primeren času, v katerem živimo, so si v restavraciji KFC preprosto izposodili nekaj drugih.
Ko je KFC februarja 2020 predstavil oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali kar po svojem sloganu »Dobro za prste polizat« (»Finger Lickin' Good«), si niso mogli misliti, kako zelo slab čas so izbrali zanjo. Lizanje prstov je namreč v času korone vse prej kot primerno.
Zdaj so se odločili za zanimivo potezo, in sicer so svoj slogan preprosto zamenjali s slogani drugih blagovnih znamk. Pri tem so jim pomagali tudi ljubitelji njihove hrane, ki so jih k temu pozvali kar preko Twitterja. »Zaradi saj-veste-česa še vedno ne moremo uporabljati svojega slogana, zato bi si kakšnega izposodili. Predlagajte, kateri bi bili primerni in dodajte ključnik #DoklerNeBomoSpetLizaliPrstov oz. #UntilWeCanFingerLickAgain,« so zapisali. Dobili so precej predlogov in jih nekaj tudi že uporabili, na primer Nikejev »Just Do It«, Disneyjev »Najsrečnejši kraj na svetu« in Red Bullov »Red Bull ti da krila«. Le da ti v tem primeru KFC da peruti – piščančje, seveda.