zz
Aktualno

Senka Umek: Preboj v svet mode in inovativnih zdravih zabav

Senka Umek, podjetnica in organizatorka dogodkov, ter žena znanega DJ-ja Umeka, je v ekskluzivnem pogovoru za revijo SaMMozavestno prvič javnosti razkrila, da razvija svojo modno blagovno znamko Amalu.

Umekova na Hvaru že več kot desetletje ustvarja uspešne projekte na področju marketinga in event managementa, znana je predvsem po delu, ki ga je naredila za svetovno poznan bar Hula Hula. Njeno delo je zaznamovano z dinamičnostjo in premišljenim pristopom, kar daje poseben pečat njenim poslovnim idejam.

V pogovoru za revijo SaMMozavestno je prvič javno razkrila, da razvija svojo modno blagovno znamko Amalu; poleg tega pa začenja s serijo dnevnih zabav z elektronsko glasbo, ki bodo osredotočene na zdrav življenjski slog, šport in dobro počutje.

»Po naravi sem zelo aktivna,« nam je zaupala, »zato sem letos začela s tremi dodatnimi projekti; dva v sodelovanju z Urošem, eden pa samostojen.« Prvi izmed njih je odprtje brivnice v sodelovanju z možem in s poslovnim partnerjem, drugi pa ostaja za zdaj skrivnost, saj gre za področje elektronske glasbe, ki ga bosta s soprogom javnosti razkrila kasneje.

Njen tretji projekt pa je organizacije zabav z elektronsko glasbo, ki bodo športno obarvane, brezalkoholne in z zdravo ponudbo koktejlov. V tem sklopu bo sogovornica razvila tudi modno blagovno znamko Amalu, v kateri bo ponujala tudi športna oblačila. »Zamisel je ustvariti linijo, ki bo primerna tako za šport kot za sproščene zabave. Gre za kose, ki so vsestranski – lahko jih oblečemo na športni trening ali jih kombiniramo z večernimi dodatki in dobimo prav poseben ‘party look’,« je pojasnila.

Poudarja tudi, da gre za oblačila, ki so primerna tudi za DJ-ke in ljubiteljem elektronske glasbe, kar prinaša svežo energijo na področje mode in glasbe in velik potencial na tem področju.

Svoje prve načrte za Amalu je Senka Umek delila prav za revijo SaMMozavestno, ki bo izšla sredi novembra 2024.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji