Seks prodaja »and I'm buying all of it!«
V rubriki TOP 5 je tokrat svoje najljubše oglase z nami delil Žiga Kuhel, mlajši ustvarjalec vsebin pri DROM agency.
Tina Guček
ADIDAS (2009)
Če bi želel biti podpisan pod katerokoli kampanjo, bi bila to ta. Deluje kot izgubljena epizoda iz serije How To With John Wilson (če veš, veš), ker se poigrava z nostalgijo, elementom presenečenja s »Čaki, kaj je on?« in najbolj od vsega s človeškostjo.
CALVIN KLEIN (2024)
A je razlaga potrebna? Ja, seks prodaja in jaz lahko rečem samo: »I'm buying all of it!«. Ne, ta oglas ne bo spremenil sveta (in tega se tudi zaveda), me je pa prepričal, da grem po nove gate. Pri Calvin Kleinu res znajo izbrati pravo osebo zeitgeista in ustvariti popkulturni moment.
GAP (2002)
A mi lahko Spike Jonze posodi košček možganov, lepo prosim? Vsakodnevna inspiracija, da je treba dobesedno razbiti pričakovano. Samonanašalnost in ironija sta res nekaj, kar cenim pri znamkah, kaj šele, da naredijo cel oglas o tem. In to 23 let nazaj!
CRYSTAL GEYSER WATER (2008)
Vse to za oglas za vodo? »Hell yeah!« Vsakič, ko boste žejni, se vam bo v možganih predvajal ta oglas in lahko rečem samo: »Ni za kaj.« Japonci pač znajo narediti oglase, ki postavijo več vprašanj kot odgovorov »and I love it.«
GAP (2025)
Ne vem točno, kaj ima ta oglas, ampak prisežem, da ne morem pogledati stran. Nostalgičen, seksi in brezčasen. Točno takšen, kakršen bi moral biti oglas za denim oblačila. Bonus točke za KATSEYE!
Kateri element ali kreativa iz teh 5 najboljših kampanj te najbolj pritegnejo?
Ta moment »please, ne se jemati preveč resno«. Ne pri izbiri najljubših oglasov, ne pri komuniciranju znamke in ne pri brainstormanju idej. Vsi vemo, kako mora izgledati oglas, poskusimo iti v drugo smer pa vidimo, kaj se zgodi. Še posebej danes, ko pozornost traja nekaj sekund in klasični oglasi težje ustavijo. Potrebujemo nekaj, kar preseneti, zmede, nasmeji, karkoli, kar te za trenutek res ustavi.
Ali je kateri od oglasov vplival na tvoje delo? Če da, kako?
Ja, zagotovo so vsa dela vplivala na to, kako pristopam k ustvarjanju vsebine. Rekel bi, da če obstajata dve polovici možganov, je pri meni ena polna tiste pristnosti, nerodnosti in nostalgije iz prvega oglasa za Adidas, druga pa čistega kaosa, torej vsega, kar se dogaja v oglasu z Beyoncé in Gapom (2002).
Če bi moral izbrati eno kampanjo, v kateri bi nastopil?
No, en odgovor je samoumeven … »live, laugh, Bad Bunny!« Drugi? Z veseljem bi bil statist, ki z avtom razbije izložbo Gap trgovine. To je bilo videti kar zabavno.