zzz
Aktualno

Se pri zaposlovanju kadrov ozirate na horoskop?

Si želite zaposlitve v kreativni agenciji? Ali pa zaposlujete nove kreativce? V nadaljevanju podajamo analizo najbolj kreativnih astroloških znamenj, njihovih prednosti, pomanjkljivosti in vlog, v katerih se odlično znajdejo. 

Kreativno oglaševanje zahteva kombinacijo kreativnosti, prilagodljivosti, komunikacijskih spretnosti, strateškega razmišljanja in timskega dela. Glede na astrološke lastnosti se nekatera znamenja zaradi svojih prirojenih lastnosti naravno ujemajo s temi zahtevami.

1. Dvojčka (21. maj - 20. junij)

Dvojčki, ki jim vlada Merkur, planet komunikacije, so spretni z besedami, so hitri misleci in inkubatorji idej. Zaradi svoje intelektualne radovednosti in vsestranskosti so spretni pri snovanju inovativnih konceptov kampanj in prilagajanju potrebam strank. V predstavitvah se izkažejo s svojo duhovitostjo in šarmom, saj občinstvo očarajo s spretnim pripovedovanjem zgodb.

So poznavalci trendov in zaznavajo kulturne spremembe. Dobro krmarijo med več projekti naenkrat in se spretno prilagajajo hitremu agencijskemu okolju, a lahko hitro izgubijo pozornost ali se začnejo izogibati obveznostim, zato je dobro, da delajo z odločnimi vodji projektov, ki skrbijo, da ne zaidejo preveč s poti.

Primerna delovna mesta: tekstopisec, kreativni direktor, strateg za družbena omrežja, razvijalec projektov oziroma pitchov.

2. Lev (23. julij - 22. avgust)

Levi, ki jim vlada Sonce, so karizmatični, samozavestni in so rojeni umetniki. Zaradi svoje drzne ustvarjalnosti in smisla za dramatičnost so odlični v pripravi kampanj, ki pritegnejo pozornost in izstopajo. Uspešni so v vodstvenih vlogah, saj ekipe navdihujejo in jim pomagajo pri izvedbi vizionarskih zamisli.

Imajo naravno sposobnost nastopanja, s katero lahko prepričljivo predstavijo svoje ideje in pridobijo stranke. So strastni pripovedovalci zgodb, kar pripelje do kampanj, ki imajo močan čustven vpliv. Samozavestno premikajo meje in uživajo v ustvarjalnem tveganju. Radi so v središču pozornosti, kar lahko privede do konfliktov s sodelavci.

Primerna delovna mesta: kreativni direktor, strateg znamke ali vodja kampanj.

3. Tehtnica (23. september - 22. oktober)

Tehtnice, ki jim vlada Venera, planet lepote in harmonije, imajo izostren estetski čut in sposobnost ustvarjanja vizualno privlačnih, uravnoteženih kampanj. Zaradi svoje diplomatske narave so odlični sodelavci, ki znajo uskladiti pričakovanja strank z ustvarjalno vizijo. Zaradi svojih oblikovalskih sposobnosti izdelujejo vizualno osupljive oglase.

So odlični mediatorji med kreativnimi ekipami ter naročniki in zagotavljajo nemoteno komuniciranje. Pri ustvarjanju kampanj, ki nagovarjajo različna občinstva, pride do izraza njihovo strateško razmišljanje. Njihova neodločnost pa lahko upočasni sprejemanje odločitev.

Primerna delovna mesta: umetniški direktor, grafični oblikovalec, vodja naročnika

4. Vodnar (20. januar - 18. februar)

Vodnarji, ki jim vlada Uran, planet inovacij, so vizionarji in nekonvencionalni misleci. Odlični so pri ustvarjanju naprednih in revolucionarnih kampanj, ki izpodbijajo norme in vključujejo nastajajoče trende ali tehnologije. Imajo neobičajne ideje, ki premikajo ustvarjalne meje (npr. viralne ali tehnološke kampanje). Poglobljeno razumejo družbeno dinamiko, zato se dobro znajdejo v ustvarjanju kampanj za nišna ali zahtevnejša občinstva.

Dobro sodelujejo s sodelavci in se odlično znajdejo v raznolikih ter inovativnih skupinah. Zaradi svoje odmaknjenosti se včasih težko čustveno povežejo z naročniki ali občinstvom, zato potrebujejo podporo drugih članov ekipe.

Primerna delovna mesta: delo v digitalnem marketingu, oblikovanje izkustvenih kampanj, napovedovanje trendov

5. Oven (21. marec - 19. april)

Ovni, ki jim vlada Mars, so drzni, ambiciozni in vedno pripravljeni na akcijo. Njihova neustrašna energija jih žene k prevzemanju pobud, predstavljanju drznih idej in samozavestnemu vodenju kampanj. Uspevajo v stresnih okoljih, kratki roki jim ne povzročajo težav. So pogumni, zato pogosto predlagajo drzne in tvegane koncepte, ki pritegnejo pozornost.

So dobri povezovalci ekip in učinkovito izvajajo kampanje. So tekmovalni, kar jim daje zagon za zmage na razpisih in preseganje pričakovanj naročnikov. So impulzivni, zato lahko hitro spregledajo podrobnosti.

Primerna delovna mesta: vodja kampanje, kreativni strateg, vodja raziskav

Častni omembi

Strelec (22. november - 21. december)

Njihov pustolovski duh in optimizem spodbujata navdihujoče, globalno naravnane kampanje, vendar lahko njihovo pomanjkanje osredotočenosti ovira izvedbo. Najbolj spretni so pri pripravi idejnih zasnov in mednarodnih kampanj.

Rib (19. februar - 20. marec)

Njihova čustvena globina in domišljija ustvarjata prisrčne oglase, ki temeljijo na pripovedovanju zgodb, vendar imajo lahko težave s poslovno platjo oglaševanja. Odlično se znajdejo pri razvoju kreativnih konceptov.

Opomba*

*Uspeh v oglaševanju je (najverjetneje) odvisen od mnogih drugih dejavnikov (znanja, izkušenj, timskega dela …) in ne le od lastnosti, ki jih posameznikom pripisuje horoskop.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji