sandra bold
Aktualno

Sandra Bold iz Publicis Milano v Wunderman Thompson Benelux

Sandra Bold zapušča mesto globalne kreativne direktorice v agenciji Publicis Milano in prevzema vodenje kreativnega oddelka v agenciji Wunderman Thompson Benelux s pisarnami v Amsterdamu, Antwerpnu in Bruslju ter se tako iz Milana seli v Amsterdam.

Sandra Bold, ki smo jo imeli priložnost spoznati tudi v Sloveniji, saj je leta 2020 nastopila na Slovenskem oglaševalskem festivalu (intervju z njo si lahko preberetu tu), v agenciji Wunderman Thompson Benelux prevzema novovzpostavljeno mesto glavne kreativne direktorice za regijo. Pred tem je bila globalna kreativna direktorica v agenciji Publicis Milano, kjer je vodila globalne projekte za blagovne znamke, kot so Heineken, Bottega Veneta in Salvatore Ferragamo. V svoji novi vlogi bo Boldova vodila kreativne projekte v regiji Beneluks, med drugim za Microsoft, JDE in VodafoneZiggo.

Boldova je navdušena, da prevzema novoustvarjeno mesto glavne kreativne direktorice za regijo Beneluks. »Jasno je, da agencija Wunderman Thompson vidi potencial v pisarnah v Antwerpnu, Bruslju in Amsterdamu, ki delajo skupaj kot eno, od kreativne zasnove do poti in same izvedbe.«

Glavni izvršni direktor Wunderman Thompson Benelux Erwin Jansen dodaja: »Sandre Bold sem zelo vesel v ekipi. S svojimi bogatimi izkušnjami pri mednarodnem delu z nekaterimi največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami bo prinesla svežo in navdihujočo vizijo ter nas izzvala, da dvignemo lestvico ustvarjalne odličnosti.«

Sandra Bold je kariero začela kot arhitektka v Romuniji, vendar se je hitro preusmerila v oglaševanje. Po tem je delala v agencijah McCann in Publicis. Osvojila je številne nagrade na večjih oglaševalskih festivalih, kot so Cannes Lions, Clio, Eurobest in The One Show, prav tako je v preteklosti že sedela na žirantskih stolčkih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji