semenarna
Aktualno

Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji

V Semenarni Ljubljana v zadnjih dneh beležijo rekordno število spletnih naročil.

V njihovi spletni trgovini ponujajo slovenske in avtohtone sadike Semenarne Ljubljana, semena vrtnin domačih in tujih sort, pa tudi širok nabor substratov in gnojil ter vse za bogat vrt in domač pridelek. Prodajni indeksi so v marcu 2020 že presegli magično številko 1.000, kar kaže na nove nakupovalne navade in povečanje zanimanja za domačo samooskrbo.

V teh dneh, ko se soočamo z izrednimi ukrepi o omejevanju gibanja in zapiranju trgovin, se je odnos do samooskrbe še dodatno okrepil. Zato ima Semenarna Ljubljana tudi v tem času odprte svoje vrtne centre Kalia po vsej Sloveniji. Delovni čas je sicer prilagojen trenutni situaciji, na prvem mestu pa je skrb za preventivne varnostne ukrepe.

V okviru prodajnega programa nemoteno zagotavljajo široko izbiro semen in sadik vrtnin, zelišč, česna in čebulčka, zemlje za vrt, vsa potrebna gnojila in ostale pripomočke za uspešno pridelavo hrane ter hrane za hišne ljubljenčke. Prav tako zagotavljajo vse potrebno za nemoteno delo kmetov.

V štirih dneh presegli celotno lansko prodajo

Trenutna situacija pa je bliskovito pospešila spletne nakupe, saj so v zadnjih štirih dneh presegli celoletno prodajo lanskega leta. Kupci se največkrat odločajo za nakup sadik in substratov ter semen. Za seznanjanje spletnih uporabnikov o svoji bogati ponudbi sodelujejo z digitalno agencijo iPROM, ki je z napredno tehnologijo vedenjskega ciljanja in razširitve ciljnih skupin poskrbela, da so oglasna sporočila dosegla dobrih 475.000 uporabnikov, od tega pa jih je spletno mesto obiskalo skoraj 12.000. »Zelo nas veseli, da se potrošniki poslužujejo novih nakupovalnih poti in s pomočjo digitalnih orodij najdejo pot do nas in naših izdelkov, lastnih blagovnih znamk. Kupci sicer v spletni trgovini največkrat posegajo po sadikah blagovne znamke Semenarna Ljubljana, ki so tudi novost v naši spletni trgovini,« so povedali za MM.

Semenarna Ljubljana v semenarski panogi uspešno posluje že 114 let in je edina semenarska hiša v Sloveniji, ki ima lastno pridelavo semen in se ukvarja z vzdrževalno selekcijo. Prevzema odgovornost do vzdrževanja večine domačih in udomačenih sort, ki bi se sicer ob zasičenosti trga in globalizaciji izgubile. »Seme je namreč vir življenja in hrane,« pravijo.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji