m24
Aktualno

Salomon v letu 2020 s skoraj tretjino več naročnikov

V založniški hiši Salomon ugotavljajo, da so se nakupne navade njihovih bralcev spremenile. Pravijo, da se bralci odločajo, da bodo svoje najljubše revije brali, ne da bi za to morali zapustiti svoj dom.

Na področju naročniške prodaje v letu 2020 tako v primerjavi z letom 2019 beležijo 27-odstotni porast števila novih naročnikov. Število novih naročnikov se je znatno povečalo ob spomladanskem obdobju karantene, ko so bralci naročali svoje najljubše revije na dom tudi zaradi strahu pred okužbo v trgovini. Število naročil se sicer poveča tudi vsak december, ko bralci revije naročajo kot darilo za praznike, v lanskem decembru pa se je število naročil glede na december 2019 povečalo za kar 63 odstotkov.

Najpomembnejše so kakovostne vsebine

Pravijo, da se za prepoznavnost svojih blagovnih znamk najbolj trudijo s kakovostnimi vsebinami, v katere tudi največ vlagajo. Za oglaševanje svojih edicij uporabljajo vse kanale, saj ugotavljajo, da je takšen kombiniran pristop najbolj učinkovit. »Tako svojim bralcem približamo aktualne vsebine, svojim zvestim oglaševalcem pa zagotavljamo, da bodo njihove izdelke oz. storitve opazili skoraj v vsakem domu,« pravijo.

Za trženje oglasov tiskanih edicij in spletnih strani skrbi agencija Media24. Ta je k svojemu portfelju revij, ki jih trži, dodala uveljavljene blagovne znamke revij, kot sta Jana in Lady, ki jih na prodajnih mestih vidimo združene v revije Zarja/Jana in Zvezde/Lady. »To je skupaj z novimi inovativnimi vsebinskimi ter cenovno privlačnimi projekti in produkti privedlo do uspešnega poslovnega rezultata v letu 2020, kar nas je vse postavilo pred nove izzive,« pravijo v Media24, kjer dodajajo, da jim to ne bi uspelo brez predane in prodorne ekipe. Ta se je situaciji uspešno prilagodila in namesto težav izkoristila njene prednosti, torej ponovno povečano zanimanje naročnikov in bralcev za tiskane edicije.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji