m24
Aktualno

Salomon v letu 2020 s skoraj tretjino več naročnikov

V založniški hiši Salomon ugotavljajo, da so se nakupne navade njihovih bralcev spremenile. Pravijo, da se bralci odločajo, da bodo svoje najljubše revije brali, ne da bi za to morali zapustiti svoj dom.

Na področju naročniške prodaje v letu 2020 tako v primerjavi z letom 2019 beležijo 27-odstotni porast števila novih naročnikov. Število novih naročnikov se je znatno povečalo ob spomladanskem obdobju karantene, ko so bralci naročali svoje najljubše revije na dom tudi zaradi strahu pred okužbo v trgovini. Število naročil se sicer poveča tudi vsak december, ko bralci revije naročajo kot darilo za praznike, v lanskem decembru pa se je število naročil glede na december 2019 povečalo za kar 63 odstotkov.

Najpomembnejše so kakovostne vsebine

Pravijo, da se za prepoznavnost svojih blagovnih znamk najbolj trudijo s kakovostnimi vsebinami, v katere tudi največ vlagajo. Za oglaševanje svojih edicij uporabljajo vse kanale, saj ugotavljajo, da je takšen kombiniran pristop najbolj učinkovit. »Tako svojim bralcem približamo aktualne vsebine, svojim zvestim oglaševalcem pa zagotavljamo, da bodo njihove izdelke oz. storitve opazili skoraj v vsakem domu,« pravijo.

Za trženje oglasov tiskanih edicij in spletnih strani skrbi agencija Media24. Ta je k svojemu portfelju revij, ki jih trži, dodala uveljavljene blagovne znamke revij, kot sta Jana in Lady, ki jih na prodajnih mestih vidimo združene v revije Zarja/Jana in Zvezde/Lady. »To je skupaj z novimi inovativnimi vsebinskimi ter cenovno privlačnimi projekti in produkti privedlo do uspešnega poslovnega rezultata v letu 2020, kar nas je vse postavilo pred nove izzive,« pravijo v Media24, kjer dodajajo, da jim to ne bi uspelo brez predane in prodorne ekipe. Ta se je situaciji uspešno prilagodila in namesto težav izkoristila njene prednosti, torej ponovno povečano zanimanje naročnikov in bralcev za tiskane edicije.

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji