kolacki
Aktualno

S kolački proti pretiranemu nakupovanju hrane

Verjetno poznate »pravilo«, da se po nakupih ni dobro podati lačen. V Belgiji so predstavili kolaček, ki pomaga, da boste nakupovali siti, posledično pa boste kupili manj hrane in je zato tudi manj zavrgli.

Kljub temu, da Belgijci pravijo, da neradi mečejo hrano v smeti, podatki kažejo, da od 931 milijonov ton letno zavržene hrane skoraj 570 milijonov ton zavržejo v gospodinjstvih. Marsikatero živilo konča v smeteh, ker kupimo preveč hrane, ki je nato ne porabimo. Belgijska podružnica agencije Wunderman Thompson je zato z ministrstvom za kmetijstvo in ribištvo ter flandrijsko Javno agencijo za odpadke ustvarila »Shopcakes«. Gre za pameten prigrizek, ki ga lahko pojeste, preden se odpravite nakupovat živila in tako preprečite impulzivno nakupovanje. Recept za kolačke je ustvaril chef Dominique Persoone, pri tem pa je bil pozoren na to, da je uporabil sestavine, ki jih imamo doma v večini gospodinjstev in jih tudi pogosto zavržemo.

»Za vsakega chefa je metanje hrane v smeti pravi greh. Da bi se soočili s to težavo, smo želeli poiskati sestavine, ki so okusne, poleg tega pa nam tudi pomagajo, da dlje časa ostanemo siti – na primer banane in oreščke, pa tudi živila, ki jih pogosto zavžemo, kot je star kruh,« je ob začetku akcije povedal Dominique Persoone.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji