Rolling Stones kot prva rock skupina z lastno oznamčeno trgovino v Londonu
V londonski četrti Soho bo danes otvoritev uradne trgovine Stonesov z oblačili, spominki in drugimi »dobrotami«. Koncept trgovine so zasnovali člani zasedbe, ki naj bi na otvoritvi tudi nastopali.
Elliott Jacobs
Lasten odtenek rdeče
Legendarnim Rolling Stonesom tudi pandemija ne more do živega. Današnja otvoritev dvonadstropne trgovine z imenom RS No. 9 Carnaby Street je posebna tudi zato, ker so člani zasedbe kot prvi med glasbenimi izvajalci zasnovali in odprli stalni prodajni prostor. Kot vidite na prvih fotografijah pred otvoritvijo, vizualna podoba ne odstopa od značilne ikonografije skupine, kjer je v ospredju seveda rdeči jezik. Posebej za notranjo podobo butika so razvili lasten odtenek rdeče, preprosto imenovan »Stones Red«. V ponudbi naj bi bilo okrog 80 izdelkov; številni med njimi so vzorčen primer soznamčenja. Med drugim so sodelovali z znamkami Chateau Baccarat, Stutterheim in The Soloist. Skratka, vse za »superoboževalce« pa tudi tiste, ki se z zapuščino legendarne skupine šele spoznavajo.
»Ne gre za pop-up projekt«
Gradnjo in otvoritev trgovine so morali prestaviti zaradi pandemije, a kot je v intervjuju za revijo The Rolling Stone povedal pevec Mick Jagger, pandemija ni »dolgoročna«, RS No. 9 Carnaby Street pač je. »S trgovino imamo dolgoročne načrte. Ne gre za pop-up projekt. Ne bo odprta le tri mesece. Zdelo se nam je prav in zdelo se nam je prav biti optimističen. Nekoliko smo morali spremeniti strategijo in bolje vključiti spletno komponento (med prestavljanjem otvoritve so omogočili virtualno nakupovalno izkušnjo, op. p.). Smo precej vztrajni glede tega. Odstop niti ni bil možnost.«
Lokacija ni izbrana naključno, londonski Soho ima v srcih članov zasedbe posebno mesto. »Tu smo bili še preden je bil Carnaby Street in še preden je postal 'slaven'. Tu smo vadili, v bližini smo večkrat obedovali. No, gre pa tudi zelo dober prostor za trgovino,« je povedal Mick Jagger. Foto: Elliot Jacobs
Dobra stran pandemije
Mat Vlasic, direktor družbe Bravado, ki pri založbi Universal Music Group skrbi za znamčenje, poudarja, da ne gre le za običajno prodajalno spominkov neke glasbene zasedbe. »V tradicionalni trgovini na drobno imaš pri načrtovanju zelo dolgo časovnico, kar počnemo tudi zdaj. Tudi upravljali jo bomo kot trgovino na drobno.« Ob tem se je tudi pošalil, da jim je pandemija pri oblikovanju izdelkov dala več časa, ki ga običajno nimajo. »Običajno nimaš 12 ali celo 18 mesecev časa za načrtovanje, kjer res lahko ustvariš izredne izdelke. Ekipa je bila lahko bolj ustvarjalna in odprta, predvsem pa niso bili omejeni z mislijo 'ne, to ne bo šlo, ker nimamo časa'.«