Rio Mare in WWF spodbujata k odgovornejšemu nakupovanju
Ob svetovnem dnevu oceanov sta blagovna znamka Rio Mare in organizacija WWF združili moči pod okriljem komunikacijske akcije »Skupaj za oceane«. Na ta način potrošnike spodbujata tudi k bolj premišljenemu nakupovanju.
Med blagovnimi znamkami, ki prisegajo na trajnost, je tudi Rio Mare. Ob svetovnem dnevu oceanov so obnovili partnerstvo s Svetovno organizacijo za varstvo narave (WWF) in izpostavili pomemben mejnik dolgoročno osnovanega programa odgovornega ribolova. Sodelovanje med njima poteka pod okriljem komunikacijske akcije »Skupaj za oceane«, ki temelji na skupnih vrednotah in enakih ciljih, kot je težnja k ozaveščanju potrošnikov pri opravljanju nakupov na podlagi odgovornih in premišljenih izbir. Akcijo so prvič predstavili pred enim letom, letos pa z njo nadaljujejo. Začeli so jo ob svetovnem dnevu oceanov, torej 8. junija 2020, med komunikacijskimi kanali, ki jih uporabljajo, pa so primarno digitalni komunikacijski kanali – YouTube in promocijski članki ter spletne pasice v izbranih medijih.
Eden od medijev, s katerimi sporočajo, za kaj se zavzemajo, je risanka Deklica in ocean, potrošnike pa spodbujajo tudi k obisku pristajalne strani: https://www.riomare.si/skupaj-za-oceane/. O komunikacijski akciji javnost obvešča tudi ambasadorka Ana Žontar Kristanc, ki že vrsto let sodeluje z blagovno znamko Rio Mare.
Izpostavljeni na več kot 300 prodajnih mestih
Poleg digitalnih komunikacijskih kanalov so akcijo izpostavili tudi na več kot 300 prodajnih mestih po Sloveniji, kjer je v ospredju tunina v oljčnem olju, ki ima certifikat MSC. V trgovinah bodo kupci ves junij in deloma tudi julij lahko opazili stojala z grafiko Skupaj za oceane, ki poudarja omenjeno sodelovanje, opremljena pa so tudi s QR-kodo, ki potrošnike vodi neposredno do risanke.