cubo
Aktualno

Restavracija CUBO: širitev blagovne znamke s sestrsko podobo vizualne identitete

Futura DDB je v podporo strateškim in poslovnim odločitvam restavracije CUBO ustvarila sestrsko podobo logotipa za »Cubo take-away« kot novo dejavnost restavracije.

CUBO  je v času koronakrize, ko je restavracija zaprla svoja vrata, svojo dejavnost preusmeril v izvajanje osebnega prevzema jedi (»take-away«) in ne dostave pripravljenih jedi. Svežino surovin in visoko raven storitve so obdržali s telefonskimi naročili, saj so potrošniki na ta način jedi lahko prejeli neposredno iz pečice.

Razširitev blagovne znamke s predstavitvijo nove storitve so preko digitalnih kanalov predstavljali z novim sestrskim logotipom, ki ga je tako kot veliko drugih oblikovalskih projektov za restavracijo ustvaril kreativni direktor Žare Kerin. Po njegovih besedah je restavracija CUBO najbolj dizajnersko urejena restavracija v Sloveniji. Po njegovih besedah gre za stičišče hedonizma in dizajna – slednji je viden pri najmanjših podrobnostih, od namizne postavitve do jedilnih listov, ki jih je sam tudi oblikoval.

kerin

Sodelovanje naročnika in agencije narekuje uspeh

»Z lastnikom restavracije Boštjanom Trstenjakom drviva v isti smeri, kar zadeva dizajn in styling. Sodelujeva že mnogo let in si zaupava, zato so rezultati kot vsakič, ko lahko vodiš projekt po svoji presoji, dobri,« je za MM povedal Žare Kerin.

Svežo in vrhunsko kulinariko je v logotipu na subtilen način simboliziral s sestavinami, za katere pravi, da so najbolj vrhunske in občutljive. Želel je poudariti, da ne gre za »fast food take-away«, ampak da tudi pri tej dejavnosti kulinarika ostaja na enaki ravni kot sicer v restavraciji. S tem namenom je razvil tri logotipe, med katerimi se na enem pojavi jastog, na drugem feferoni in na tretjem njihov značilni sorbet. Vse tri surovine odražajo znamko, ne samo zato, ker predstavljajo kulinariko na višji ravni, temveč so tudi tudi med najbolj znanimi jedmi v restavraciji. Kerin je sicer ljubitelj njihovih prepoznavnih testenin z jastogom, tako kot se veliko ljudi v CUBO vrača zaradi edinstvenih domačih sorbetov.

cubo sorbet

Feferoni in surovine v objemu črk

Feferoni že od nekdaj veljajo za simbol hedonizma, hkrati pa so tudi pogosta sestavina v »paštah« restavracije CUBO. Premetane črke, kjer se ene zmeraj drži hrana, simbolizirajo »take-away« na zelo dinamičen način. Hkrati so z odmikanjem črk simbolizirali novo dejavnost.

cubo feferon

»Take-away« ostaja v restavraciji CUBO

Čeprav je restavracija ponovno odprla svoja vrata, pa so možnost »take-away« ohranili. Pravijo namreč, da potrošniki lahko uživajo v atmosferi restavracije, obenem pa se je okrepil tudi večerni »take-away« jedi, saj se mnogi radi družijo tudi doma, kamor povabijo manjšo ali večjo družbo, kuhajo pa z nekoliko manjšim veseljem.

V času karantene so se v restavraciji znali prilagoditi novonastalim razmeram, hkrati pa so vzdrževali odnose z gosti preko družbenih omrežij. Med drugim so vsak dan objavili recept s sestavinami, za katere so bili prepričani, da bodo dostopne vsem, in tako so njihovi sledilci pripravljali vse od testenin in rižot do zavitkov. »Razširitev blagovne znamke je v primeru restavracije CUBO dokazala širino, zanesljivost in zaupanje potrošnikov, hkrati pa služila kot odlična promocija njene nove storitve,« so prepričani.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji