rorb
Aktualno

Red Orbit z dvema novima članoma

Ekipi Red Orbit se je kot strokovnjak za digitalno oglaševanje pridružil Jan Pavlič, kot vodja projektov pa Monika Pjevac.

Jan Pavlič pravi, da mu je digitalni svet precej domač, saj se neprestano uči in raziskuje. V Red Orbit je prinesel predvsem nekaj svežih izkušenj iz sveta e-trgovine, ki jih lahko dobro implementira v svojo vlogo strokovnjaka za digitalno oglaševanje. Pravi, da se veseli novih priložnosti, dela v okolju, ki zagovarja ravnotežje med službo in zasebnim življenjem, nenehnega izobraževanja in možnosti bolj strateškega delovanja in razmišljanja.

Monika Pjevac ima več kot pet let izkušenj z delom v digitalnem marketingu, predvsem na področju plačljivega oglaševanja. Ima veliko željo po učenju in deljenju znanja na področju digitalnega marketinga, največji uspeh in motivacija pa so zanjo zadovoljstvo naročnika, odlični rezultati in usklajenost ekipe, ki deluje kot eno in gre v isto smer.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji