Red Dot: Agencija leta je PepsiCo Design and Innovation
Agencija PepsiCo Design and Innovation je prejela naziv 'Red Dotova agencija leta 2024', ki priznava veliko mero inovativnosti, kreativnosti in zavezanost k oblikovalski odličnosti.
To priznanje je dokaz predanosti PepsiCo k ustvarjanju izkušenj, ki na globlji ravni povezujejo ljudi, kar se tudi ujema s poslanstvom podjetja, da »ustvari več nasmehov z vsakim požirkom in grižljaje«.
Blagovne znamke PepsiCo so priljubljene v več kot 200 državah, med njimi ikonični izdelki, kot so Pepsi, Lay's, Doritos, Cheetos, za uspehom teh znamk pa stoji kreativna ekipa PepsiCo Design and Innovation. Poleg tega, da je podjetje v preteklih letih prejelo več Red Dot priznanj, je leta 2014 prejelo tudi naziv 'naročnik leta' s čimer je postalo prvo ameriško podjetje iz prehrambene industrije, ki je doseglo to.
Funkcionalno in čustveno
Mauro Porcini, direktor oblikovanja pri PepsiCo, ki se je podjetju pridružil leta 2012, je imel ključno vlogo pri uspehu podjetja v zadnjem desetletju. Porcini poudarja pomen empatije in kreativnosti v njihovem pristopu: »Vključevanje oblikovalskega razmišljanja (design thinking) in osredotočenost na človeka sta obvezna sestavina inovacijskih procesov in tako ustvarjamo visoko vrednost znamke in izdelkov.«
Filozofija oblikovanja pri PepsiCo temelji na razumevanju potreb ljudi in ustvarjanju rešitev, ki so tako funkcionalne kot čustvene. Za PepsiCo Design and Innovation osredotočenost na človeka ni zgolj trend, temveč razmišljanje, na katerih slonijo njihove inovacije. »Pobude podjetja na področju oblikovanja presegajo estetiko, saj so tesno povezane z vizijo podjetja o trajnosti in družbeni odgovornosti,« je dejal Porcini po razglasitvi agencije leta.
Dr. Peter Zec, ustanovitelj in generalni direktor Red Dot, je ob tem dejal: »PepsiCo Design and Innovation ima vrhunsko kakovost oblikovanja. Njihov strateški pristop k oblikovanju dosledno postavlja empatijo, trajnost in inovativnost v središče, temelječ na globokem razumevanju potreb potrošnikov.«