rdeča kapica
Aktualno

Rdeča kapica malo drugače

Irska znamka predpripravljene hrane Rustlers v novem oglasu ponuja alternativni scenarij pravljice o Rdeči kapici.

Primarno sporočilo oglasa »Boljši, kot si mislite« (»Better Than You Think«), pod katerega je podpisana agencija Droga5 London, je 100 % irsko in britansko poreklo mesa v Rustlersovih hamburgerjih. Oglas sprva namiguje na »običajen« scenarij pravljice o Rdeči kapici.

Tudi sicer v prvih nekaj sekundah le malokdo dvomi, da živahno deklico ob obisku babice čaka kaj drugega kot volkova pojedina. Ko vidite volka namesto babice, bi pač pričakovali tragičen zaključek. A to se ne zgodi. Volk in deklica sta namreč najboljša prijatelja, ki skupaj ribarita, trenirata v fitnesu in razgrajata po mestu.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji